20 november 2012
Trådstartare
Hej, lägger ut denna tråd nu så man kanske kan få lite info om min Toyota Supra som blev Stulen i Fredags. (16/11-2012). Bilder på bilen kan ni se på min sida, det enda som satt på bilen då bilen blev stulen som inte var med på bilderna är en helt ny kolfiber huv så stack ut väldigt ordentligt.
Tid, plats:
Kom ner till Halmstad kl 20.00 och kom tillbaka till parkeringen kl 22:40. Så någon gång där emellan har bilen blivit stulen och bilen stod som sagt på Lilla torg "Mörka parkeringen" i Halmstad. Nära Bion och Uteserveringen Bulls.
Kontakta gärna vid syn av misstankar ang bilen till mig direkt på Telefon 073-8192082 / Ring polisen och tipsa 114 114 eller Larmtjänst.se
Denna bil är för att klargöra en Toyota Supra Facelift 1998, Silvrig med Dots 19" Fast seven fälgar samt kolfiberhuv som är helt nytt. Annars original i sitt utseende. Sett denna bil rulla förbi någonstans efter kl 20.00 Fredag 16/11 så tipsa gärna var och när. REG NR: DGJ 730.
Tackar så hemskt mycket i förhand / Robert Kocian.
PS: Det är då fan att man inte kan få ha någonting i fred oavsett det vore Cykel, bil eller skor...