Elmia 2016! E46 bygge som har spårat ut helt! "jag skulle bara ha en baslåda" Slutat med att man rycker baksätet och bygger låda istället, in och följ!
Haha jaha! äre lätt att få isär och tillbaka glaset och så? tänkte skaffa angel eyes till min men vet inte om jag ska köpa bara ringarna eller hela lyktorna har en 320 -03 men inte orkat lägga upp den här än
Det är ganska lätt ja när man vet hur man gör Sitter en del clips runt lyktan, börja med att ta av gummillisten som ligger på utsidan på själva glaset, sen sitter glaset med clips det med runt hela då, även under till bakom listen. kan vara lite bökigt att ta av den listen, men går att få av glaset utan att ta av den listen helt Finns en del videos på youtube där de visar hur man sätter i angel eyes och kopplar det m.m
Okej, tack så mycke! vad skulle du rekomendera, nya lyktor eller bara ringarna?
Tycker passar bra med att bara sätta i ringar i de lyktorna jag har med orginal xeon, vet inte om du har samma, annars så tycker jag man ska skaffa en helt ny lykta Sen e det ju en pris fråga med, hur mycket man vill lägga på det, blir ju billigast att bara köpa ringarna
Nu e lackare bokad och däcken beställda till fälgarna, toning med som ska bokas bara snart dax att köra ut med han. Kommer att köra till ystadträff premiären den 5april samt re-loaded springbreak den 6april för er som vill se bilen efter det tar jag in bilen i garaget igen och börjar på ljudbygget
Ska testa de i helgen och se om bilen går att sänka isåfall ska de beställas sänkningsfjädrar till en början med och se hur de blir annars blir de coils!
Ska testa de i helgen och se om bilen går att sänka isåfall ska de beställas sänkningsfjädrar till en början med och se hur de blir annars blir de coils!