en tanke som slagit mig är att det sitter ju ett relä orginal på bilen till helljuset, att mitt relä slår till och sedan från igen kanske kan bero på att dom inte matchar ihop ? har ju provat två olika reläer utan problem, provat orginal som följde med till xenon kitet och sedan även ett hella som satt i säkringsboxen ( motorn startar inte utan det) satte dit no name reläet där hellat satt och motorn starta. stoppa hellat till xenonet och samma sak händer igen dvs, det slår till och det börjar lysa och 3 sek senare slår det ifrån. kopplar jag start strömmen direkt på batteriet så startar ju xenon kitet direkt och man hör att reläet slår till och förblir på tills man tar bort polen från batteriet igen för då slår den ifrån.
tanken som slog mig var att mitt förra xenon kit lös hur bra som helst och där fanns inget relä. så nu till min fråga. hur ska jag koppa för att koppla bort relät? är ju 4 stift på ett relä med siffrorna 87, 85, 30, 86. ovanför 30 står det även 87a. så hur ska jag koppla för att få bort relät. tänkte att det är ju alltid värt ett försök eftersom att jag provat flera olika och inga funkar !