ledsib skrev:
fish skrev:
Någon som handlat av humanhabit.nu? Trodde jag va på .se sidan och handlade, sen såg jag att det va .nu för sent... Dom verkar inte ha f-skatt eller dyligt enl det man hittar på google, men dom har enligt deras sida... Väldigt bra bemötande hittills, men tänkte jag skulle höra mig för. Bryr mig inte om det är .se eller .nu bara jag får grejerna
Man ska absolut inte vara orolig att handla på humanhabit.nu
Eftersom frågan ideligen uppstår så är följande information nödvändigt, då denna information bygger på hundratals polisanmälningar som man kan googla fram!!
Den här tråden är en gangstalker tråd som inte tål se sanningen i vitögat när det gäller humanhabit.se!!!
Detta speciellt vid jämförelse med ägaren för humanhabit.nu då man ser att
www.humanhabit.se har en historik med ägarskap till ett företag som heter turistporten, som förvisso är passivt, men problemet som uppstår för denna ägare är om man GOOGLAR då denna ägare Lyson AB (humanhabit.se) har denna ägare en historik med hundratals polisanmälningar för fakturaskojerier
Googla själv dessa ord -> turistporten polisanmälan
då får du massa träffar och se vem som äger Lyson AB och samtidigt varit ägare till turistporten
http://www.allabolag.se/wich/bef%253A77 … unnar/xs/1Humanhabit storyn har massa stalkers som promotar skräpet, handla på faktura om ni är oroliga då ni inte tar någon risk! Sen blir
www.pim.se otroligt pinsam då Lyson AB kränger penisförstoringar genom medialt trams!