rätt fräsig tråd jag som alltid tänkt att finns ju inte mkt alls och göra på v50isarna hade de inte varit för de luktar inbyte snart så hade man nog slängt upp en tråd oxå
För mycket semester att njuta av? Ska bli intressant!
Semester? Pfft, jobbar 7dagar i veckan. Sen så ska den nya flickvännen få lite tid med så hon inte tror att jag bara är i garaget och testar mitt svordoms ordförråd
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Ja nu var det ju ett tag sedan Det som har hänt är att båda vindavisarna bak har blivit ryckta samt ett ögonlock.. (igen).. Så nu har den bara vindavisare fram och inga ögonlock. Nya ögonlock ska dock fixas. Får se hur det blir med vindavisare. Sen så har jag plastidippat backspeglarna gula och äntligen fått på solarplexius bak. Har inte så många bilder ännu men!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Jag pillar allt med V50n också har dock inte lagt upp några bilder! Den blev ju påkörd på en Ikea parkering för ett tag sedan och ska få det fixat nu efter årskiftet. Men utöver det så har den fått sig lite ny färg på vissa delar, lite ny toning och lite nya dekaler. Ska försöka spola av den och ta några bilder åt er