Legat lite lågt ett tag nu. Jag gjorde en Stockholms resa för Lifestyle mässan och kom då ner i 0.51l/milen vilket jag tyckte var riktigt imponerade Då hade jag en medel på 102km/t och då var det ändå en del 70,80,90vägar Hursomhelst, beställde en ny ljuddämpare till hojen så jag har något som brötar lite iaf, haha. Ni som känner mig vet att jag tycker om stickers, så gissa vad bilen har fått? Jo just det, stickers! Har påbörjat lite stickerbomb, ska inte göra något alltför extremt men lite personlig ska hon bli
Idag kikade äntligen solen fram, fåglarna kvittrade och allting gav lite vår feeling så passade på att ta lite vår feel bilder!
Ger er någon bild på nya röret till hojen med! Finns en video på min profil med nya röret
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Sprider lite hemliga nya planer som ska börja fixas så snart jag får hem det som är beställt. Kommer väl bli halvfärdig någon gång under våren. Men tills dess får ni nöja er med en hyfsat ren bil
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST