3319
Sök

Upplands Biltorg i Uppsala, bra eller dåligt?

Large Cap
1 816 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Hej!

Tänkte höra ifall någon här har varit där eller köpt bil från Upplands Biltorg i Uppsala. Verkar det vara en seriös firma som säljer "vettiga" bilar? Googlade lite och enligt dom på Autopower så är det tydligen skojjare... Säljer bilar som ingen annan vill sälja vidare osv. Så ni som varit där eller köpt något därifrån, bra eller anus?

1 863 Inlägg
11 december 2012
Har aldrig varit in på området, tittat lite när man har varit på macken som ligger bredvid. Ser lite skabbigt ut med en arbetsbod som kontor. Tittar på deras bilar på Blocket och får en olustig känsla varje gång, bilarna ser lite slitna ut. Sen så har jag väldigt svårt för firmor som döljer regnummer på bilder.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

450 Inlägg
11 december 2012
man får ju lite vad man betalar för, va där en gång och kollade på en s60r, den var rätt billig men samtidigt sliten, skitig och gav ett taskigt intryck, la ingen tod på provkörning.

//Henrik

141 Inlägg
11 december 2012
Var med min farbror och köpte en gammal Mazda där för några år sedan, hittade ett par brister på bilen och fick prisavdrag för det, det var en vettig bil till vettigt pris. Det var i 20k klassen, vet inte hur det är med dyrare bilar.

Jag fixar din A/C, skicka PM

Falken
102 Inlägg
11 december 2012
Skulle inte köpa en bil där, har inte fått intrycket av att det är en seriös firma då jag hört av många kunder (jobbar själv som bilförsäljare) som varit där å kikat på bilar och då har dom inte alls varit i det skick osv som dom sagt på telefon mm.

Skulle jag köpa begbil som är lite äldre/billigare på firma i uppsala så skulle jag handla på Autletbil eller på Bil3anoutlet.

Trevlig och tillmötesgående personal på båda firmorna.
grabbarna på bil3anoutlet har tidigare jobbat på Autletbil.

Say what?

1 863 Inlägg
11 december 2012
falken92 skrev:
Skulle inte köpa en bil där, har inte fått intrycket av att det är en seriös firma då jag hört av många kunder (jobbar själv som bilförsäljare) som varit där å kikat på bilar och då har dom inte alls varit i det skick osv som dom sagt på telefon mm.

Skulle jag köpa begbil som är lite äldre/billigare på firma i uppsala så skulle jag handla på Autletbil eller på Bil3anoutlet.

Trevlig och tillmötesgående personal på båda firmorna.
grabbarna på bil3anoutlet har tidigare jobbat på Autletbil.

BiltreanOutlet kan jag rekommendera, har köpt 2 bilar där. Jerry var schysst att ha att göra med.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Sök