hej har en volvo 244 77 som hade frysit men tog in den i ett varmgarag och sen skulle jag börja köra med den igen då körde jag bara en bitt sen började ruterna slå igen. har haft upp värmekranen men den värkar inte läcka men det kommer kyllar vatten på golvet vad kan det vara? är väldigt tacksam med snabba svar
Nej, man byter det som är trasigt. Kylarcement och dylika produkter riskerar bara att ställa till det på andra sätt senare. Bara att riva ner och kolla.
Prova koppla förbi värmepaketet om du inte måste ha värme i bilen annars. Men skulle tro att det är värmepaketet som spruckit.
...för nu är det ju ändå så behagligt ute, så värme behövs knappt.
Haha jo det var ju därför jag la till det med om han måste ha värme i bilen:) Kanske har varmgarage både hemma och på jobbet och då klarar man sig ju utan:)
Det går två slangar in i kupén genom torpedväggen. En in och en ut. Koppla ihop dessa och vips så har man kopplat förbi värmepaketet.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.