Har anlänt lite mer delar som skall monteras i framtiden, ett pedalställ med alcon cylindrar Det är riktigt snyggt med kvalite, kommer bli en bra känsla för fötterna att jobba med.
Henke Vad kommer du åka för utväxling i diffar? Utväxling på 6:an?
6:an räknar du med backen då;), utväxlingen kommer jag inte ihåg men kan kolla upp det i mina anteckningar någon dag. Du har en del att ta tag i såg jag på din tråd;)
Har anlänt lite mer delar som skall monteras i framtiden, ett pedalställ med alcon cylindrar Det är riktigt snyggt med kvalite, kommer bli en bra känsla för fötterna att jobba med.
Har du haft tid att studera bilen på Ohlsberg? eller finns det ritningar på nätet?
Det finns inga ritningar på nått utan det är genom alla tusentals bilder jag har tagit på bilen som ligger till grund till det mesta sedan har jag fått mycket support från Andreas på Olsberg.