Jag använder mig av det som är inköpt. Då det blir dovare o sportigare.... ingen jävla epa traktor eller biltema avgasrör. Speciellt när det är helt i rostfritt... det är inte simons sista dämpare...2500kr kosta detta..... duktigt prisvärt.
Nja den lätt orginal med 1 dämpare allså de sitter ju bara en dämpar orginal
och du vill ha sagt, med detta? , är ju inte född i farstun för att räkna ut att dom har 1 st, men däremot dom nyare s70/v70 med elektroniskt spjällhus har 2st. men det visst du väl? årsmodell 99-00
MVH
ock för den v70 jag har nu har med 1 dämpare som jag har sätt sitter ingen längst bak på den häller de är 99-00
Nja den lätt orginal med 1 dämpare allså de sitter ju bara en dämpar orginal
och du vill ha sagt, med detta? , är ju inte född i farstun för att räkna ut att dom har 1 st, men däremot dom nyare s70/v70 med elektroniskt spjällhus har 2st. men det visst du väl? årsmodell 99-00
MVH
ock för den v70 jag har nu har med 1 dämpare som jag har sätt sitter ingen längst bak på den häller de är 99-00
glömde tillägga att din är en turbo.... sug motorerna har 2... var kanske lite otydlig... fick vi uträtt d. god jul
MVH
glömde tillägga att din är en turbo.... sug motorerna har 2... var kanske lite otydlig... fick vi uträtt d. god jul
Nu är det närmre växelådsbyte.... så då passar jag på att göra det extra ordentligt...., såg att strumpan inte var kry. så jag väljer att byta den.... kap o svets vips... sakta men säkert blir det grymt bra...
uppstagat vart det här......sviktar lite... men bra grejer
Vart är lådan??? hmmm....
Jo här är den... R.I.P 22600mil...
Nu är Den nya lådan beställd.... blev en som rullat 14600 mil...., skall bara beställa koppling,och packbox till utgående från veven samt till lådan utgående..., samt plan svarva svänghjulet