Ett tips kan ju vara att lägga upp bilder på den bilen som projekttråden handlar om, kan lätt bli lite tråkigt annars
Och med det vill du ha sagt?, är lite kluven här.. tror du bilderna kommer från olika fordon eller?.
Nu misstolkade du mig, menade att det kan vara kul med bilder på bilen, inte bara delar
OKi.. är man inte tydlig i vad man menar så blir det lätt missförstånd . jo jag har försökt... men inte så lätt på 34-38 kvm garage med diverse delar o ta hel bilder del av bilen..., men vi ser vad som kan hända härnest... tack för feedbacken
Nya lådan: M56H från en C70 med 14600mil på nacken... fräsch...
Som sagt.. lådan har anlänt. vart o beställt en hel del grejer på volvo. tro det eller ej, men volvo vart mycket billigare än mekonomen m.m på flera detaljer. Länge leve orginal.
När jag ändå höll igång beställde jag nya fjädrar 60/40 runt om till bilen samt polytran övre och undre motorfäste från Vparts.se .
kommer väl snart för hoppningsvis... denna vecka...
Så till alla ni som går o handlar på mekonomen m.m, kolla upp priset innan ni handlar. Volvo vart billigare i många av fallen + att det är roligare om det står volvo orginal på produkten. Hoppas nästa leverans kommer snart från Vparts.se:D
Nu är det dags och åka o skruva lita innan man börjar jobba... over and out
Skulle lätt göra samma jobb på en bil om ja hade garage att tillgå . Visste att du skulle komma upp med ett sådanthär projekt någongång
HAHA... du är go gubben.... saknar våra grabb kvällar.... kaffe o massa bil snack vi skall ses igen... Åter till prjoektet... det blir inte det sista projektet.... nu är jag jävligt sugen på att ha ett projekt till fast det får gärna ta 2 år... detta kanske tar några månader fast nästa blir Rätt Hjul Drift... alltså 5cyl med drivning bak mums.... hihihi:D
idag har jag fått monterat fjäderben med nya fjädrar av 60/40 sänkning... uppmålat o fint. monterade även nya hjullager hö+vä med nya drivknutar.... lite dammigt på bilden... men motorbalken är också målad o fin....
polytran övre och undre motorfäste monterat.
gjorde även lite service på kärran, multirem med spännare+stift+olja+oljefilter...
Ja snart är det väl dax o ta tag i inredningen..... men jag söker efter delar..... Träpanelen med träratt... samt en rena o fina stolar samt baksäte.... helst skinn... någon som vet.... pm.a mig.