st220hgv skrev:
Grymt Mats! Den blir verkligen inte snäll din Colt.. ;P
tack! ja för att vara en så "töntig" bil från början så är jag väldigt nöjd med hur den ser ut
TurboEmil skrev:
Så otroligt snygg redan nu alltså! Vilken lack kommer det bli?
tackar! jo det där med lack framkommer i uppdateringen:D
CarpeDiem skrev:
Det ser bra ut, Mats
tackar!
Uppdatering igen då!
jag börjar med innredning.. biltema mattor fick ju cupen att se lite trevligare ut
sen det där med lack! taket är dåligt och borde bytas och lite annat karossjobb finns så jag kostar inte på en seriös lack nu. det blir en rätt oseriös dippning och finichen är inte så bra för det är garagegjort med en dålig spruta i en miljö där det inte är tillräckligt rent. men det ser ju rätt coolt ut ändå när det börjar ta sig
jag började testa på stötfångaren! den blev lite tunt lager på men ändå ok annars:)
byte av hörn på läppen..
läpp på så såg det mer rätt ut
notera att nätet är lite trasigt och ska bytas ut senare.. men det ser ju bättre ut än inget
nöjd:)
sen testade jag lite till
rätt missnöjd med dom stora prickar som blev på lacken.. det står liksom ut prickar.. vet inte om det är sprutan eller skit i lacken som gjorde det. om inte annat så kanske jag gör om lite grand senare.. långt ifrån klar så jag får ju se om resten blir bättre och då bestämma mig
jag tycker det blev bra med lackad breddare:) det börjar se rätt ut! nu är det bra resten kvar
stöttfångaren halvt maskad för att få ett lager till med resten och andra backspeglar på. ite styling blir det
det var allt just nu. förhoppningsvis så är snart lite mer dippat och lite mer lyckat:D
Mvh Mats