Höj, nu blir det en liten update. Hänt lite nu. Hade tänkt att jag skulle hinna med en hel del i garaget nu under lovet, men det fisar sig att man är upptagen dom flesta dagarna i veckan...
I söndags så va jag i skolan och tränade några timmar till klsskampen på Elmia, igår drog vi ner till Elmia för att delta i kampen. Iallafall så tog vi oss till final med ganska bra tid, och i finalen vart det lite strul. Började inge bra, men fick upp bra mek speed så vi vann finalen och plockade även hem en ny V40!!
Och i morgon ska vi ner igen och hämta bilen då vi inte fick med den hem i går. Och sen på torsdag ska vi till skolan och träffas lite. inte bra att åka till skolan 4 gånger på ett lov...
Men fick lite gjort idag iallafall, slipat spackel i flera timmar, så nu har jag tröttnat på de, tvättat av nya blocket och målat det, honat skiten, slängt i veven och 2 kolvar. Saknade 2 stycken låsningar till kolvbulten så fick inte i alla
Snart klar med skärmen iallafall, lite ojämn är den men ska fixa det sen. sen på me färg och montera den
MålaMålaMåla
Och en bild på laget från bilsport.se
Det var allt från nu!!