Ser mycket(!) bättre ut med 15" på stanceade MK2or
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Hahah kan inte sluta säga att du är så badass som köper stolar som kostar lika samma värde som bilen bro´!! Fast skrattar för det är så insane jävla nice!! BIG UP!!
Ser mycket(!) bättre ut med 15" på stanceade MK2or
Om ja säger såhär, måste testa först! vet att 15" är ganska så perfekt på mk2, men har en ide om 16" att de kan se fett me dope ut!
Galic_Andro skrev:
Hahah kan inte sluta säga att du är så badass som köper stolar som kostar lika samma värde som bilen bro´!! Fast skrattar för det är så insane jävla nice!! BIG UP!!
Bror det är så det ska vara! haha insane it is Måste bara få in mer deg och börja beställa mer saker så ja kan börja göra massaker på riktigt. Värme vore inte heller dåligt, det är så satans dåligt isolerat vid porten så man kan inte göra nått nu MEN DE KOMMER MER SNART!!! (ska köpa byggfläkt)
Tycker oxå du ska köra på 15" om du Hill ha de lågt! Ja kör på 14" o om man ska ha bra fitment då så får man köra riktigt lågt. En polare till mig hade 16" men bilen blev rätt hög så 15" e nog de optimala för en mk2;)
Tycker oxå du ska köra på 15" om du Hill ha de lågt! Ja kör på 14" o om man ska ha bra fitment då så får man köra riktigt lågt. En polare till mig hade 16" men bilen blev rätt hög så 15" e nog de optimala för en mk2;)
Många säger 15", får se hur det blir ska nog låna en 15" & 16" så får ja se hur det bli Kommer dock ta bort hjälpfjädern så ja kommer ändå hamna väldigt lågt med 16" också
Jag har 17" (tror jag eller om de var 19"?) på min golf mk2 GTD..blir ju ett annorlunda stuk helt klart... ska se om jag inte kan ladda upp en bild i ett album som du kan kika på
Då säger jag så här, vill du ha den riktigt låg så är det 15" som gäller!
Om du kollar på polarens Golf här så har vi kapat bort 3cm av skärmarna och sedan limmat på skärmbreddarna för att få den så låg som möjligt
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Även jag säger 15"! 16" är lite för stort på mk2 + det är bökigare att få till en bra sänkning
okejokej tack för info man!
Bennfors skrev:
Jag har 17" (tror jag eller om de var 19"?) på min golf mk2 GTD..blir ju ett annorlunda stuk helt klart... ska se om jag inte kan ladda upp en bild i ett album som du kan kika på
Den här grejen med att köpa dekaler som talar om för folk att du har stance innan man faktiskt ordnar stance på bilen har jag aldrig förstått men det är väl en relativt ny företeelse och dör förhoppningsvis ut
Lite som att klistra en bård i framrutan där bilmärket står för övrigt med dekaler som förklarar hur bilen ser ut, på bilen.
Spackla igen hål i golvet? Du sänkte just värdet på bilen, men som med de flesta andra bilar hamnar den väl på blocket med rubriken TYSKSTUK STANCE GOLF -89 och ett pris på 25000kr prutat och klart.
klart de inte är de bästa sättet att göra de men nu gjorde han så och vill ha de så. inte din bil så låt de bara va och om du läser hans planer med bilen så är de stance som han skall upp nå. han har ju redan börjat med sänkning plåtisar, planer på andra fälgar! nya stolar, träratt! tycker han är på rätt väg. men du verkar tycka att de är kul att klanka ner på folk som försöker.
alla har inte pengarna att köpa allt på en gång! ha tålamod för i*****
och klart men får ha sin åsikt men måste man uttrycka de på ett rent av spydigt sätt?
men du har säkert en hel del skit att tracka om min bil också här har du min tråd!