Projektet som spårade, en 17-åring med för mycket ork och fritid som vägrar att ge upp på finess och detalj, följ och beskåda vad en liten skit till ungdom kan göra med en sådan bil. Lämna gärna en kommentar och tyck till, tveka... Visa mer
Varför inte passa på att slita ut hela golvmattan och göra rent den?
Jag hade faktiskt tänkt göra det först, kändes dock onödigt då den inte var vad jag skulle kalla dyngig... Och då är jag pedant av mig, så den är verkligen inte dyngig...
Haha men dåså, då är det ju bara onödigt arbete
Precis Det var dock en liten fläck "stor" som en enkrona som jag störde mig på så ska försöka skrubba bort den eller något innan stolarna åker i...
Denhär tråden blir kvällsläsningen, trevligt bill /Victor från NordicR
Trevligt att även äldre (äldre än mig, menar inte att du är en gammal gubbe ) uppskattar det man gör! Tråkigt nog så är väl det enbart hälften av jobbet som är med... Men ska försöka bli bättre på att uppdatera nu
Haha förväntade mig faktiskt inget svar alls men, trevligt! Har tyvärr inga bra bilder just nu, har ju dock hänt lite så... Ska försöka klämma in en på fredag/lördag då
Nu har jag äntligen läst projekttråden din! Blir som lite lustigt när allt uppdateras i första inlägget..men hey. Alla har vi våra sätt. Kommer följas!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Nu har jag äntligen läst projekttråden din! Blir som lite lustigt när allt uppdateras i första inlägget..men hey. Alla har vi våra sätt. Kommer följas!
Haha tillslut
Har valt att göra så då jag är van det sedan innan och det är lätt för andra som inte följt projektet från början, men som du säger så har vi alla våra sätt
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.