Skitmobil Har en sån och den kommer nog aldrig bli startad igen.. Om ja inte har den som jobbtelefon då, men de går ju inte ringa i den för man hörs ju inte
Efter en dag med LG KU990 Viewty och jag är fortfarande helnöjd
Jag har en se k850i. Är nog den bästa mobilen jag haft hittills. En sak jag tycker är lite konstig är att de har plast framför linsskyddet, blir det repigt så så blir ju bilderna dåliga ändå. Så då känns linskyddet lite överdrivet ihop med plasten.
för tillfället en samsung x820 som inhandlades i sommras. fungerar kanon, dock har den lite kort batteritid ca 3 dygn men med tanke på att den bara är 6 mm tjock så är det godkänt.
her en sony ericsson k770i den är lite mongo vid kyla å fukt, men den funkar siffra 2 me bokstäver är lite mer mongo men så länge man får fram bokstav eller siffra så tänker ja inte lämna in den, har nyss skaffat den haft den i 2 månader ca.
Har en K800i nu men skulle starta om den i helgen å den fet vägrar att starta ...enda som händer är att de lyser en röd liten lampa där IR glaset sitter ....vetti faen va som hänt men de lär bli en NOKIA N82 nu om ingen vet hur man får i gång den gamla =
quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen
Tjingeling! jag satt här och kollade runt på mobiler ,så jag tänkte på vad har du för mobil ?
Nokia 3110 Classic. Perfekt förutom att den saknar fotolampa/blixt. Men jag fotar väldigt sällan. Köper bara Nokia p g a lätta menyer, användarvänlig, fin design. Nokia är dessutom de som tål mest stryk oavsett modell. Både enligt tester och enlig folk man känner så håller Nokia den högsta kvaliteten. Fanns inte Nokia skulle en Sony Ericsson få duga. Det är ingen slump att Nokia är klart störst i världen! (Sony Ericsson är störst i Sverige men små på världsmarknaden.) Vill inte ha något annat skit!