Undrar om delar till mustang från 1974 har någon marknad i Sverige? Hittar nästan inga originaldelar alls på blocket osv. Antingen är det bristvara på delar till dessa modeller eller så är det helt enkelt inte så många som har en sådan bil som behöver delar. Har en del delar att bli av med om man säger så.
Jag skulle säga att det inte finns några bilar att laga, jag har nog aldrig sätt den generationen Mustang i verkligheten. Jag har sätt dem på bild så jag förstår om de få som säkert fanns har skrotats.
Men det är ju bara att annonsera, men sätt bud eller lågt pris är väl säkrast.
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Undrar om delar till mustang från 1974 har någon marknad i Sverige? Hittar nästan inga originaldelar alls på blocket osv. Antingen är det bristvara på delar till dessa modeller eller så är det helt enkelt inte så många som har en sådan bil som behöver delar. Har en del delar att bli av med om man säger så.
// Andreas
Vad har du för prylar?
Skulle haft en del grejer, men min polare drog sig ur våran bytesaffär i sista sekund.