2839
Sök

Ford Mustang 74 delar???

43 Inlägg
9 januari 2013
Trådstartare
Tja!

Undrar om delar till mustang från 1974 har någon marknad i Sverige? Hittar nästan inga originaldelar alls på blocket osv. Antingen är det bristvara på delar till dessa modeller eller så är det helt enkelt inte så många som har en sådan bil som behöver delar. Har en del delar att bli av med om man säger så.

// Andreas

5 111 Inlägg
9 januari 2013
Tror nog på båda delarna, Mustang II var ju liksom aldrig någon hit här.

12 086 Inlägg
9 januari 2013
Jag skulle säga att det inte finns några bilar att laga, jag har nog aldrig sätt den generationen Mustang i verkligheten. Jag har sätt dem på bild så jag förstår om de få som säkert fanns har skrotats.

Men det är ju bara att annonsera, men sätt bud eller lågt pris är väl säkrast.

5 111 Inlägg
9 januari 2013
Jo, men då bilarna knappt förekommit här så finns det nog inte så gott om delar heller...

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
9 januari 2013
ta en Pinto, är väl typ samma bil haha

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

529 Inlägg
10 januari 2013
Eller så får du kolla på Ebay helt enkelt.

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

1 482 Inlägg
11 januari 2013
Finns några Mustang II här i sverige, de flesta går dock som strippenbilar.
Den senaste jag såg gick utta bara helv.... Fula som stryk är dom dock smile

BLT Service
Theracords Music Label

2 Inlägg
24 januari 2013
Prova att slänga ut en annons på Classic Mustang Club (tycker dock att -74 och framåt INTE är Classic ...!!!)

http://www.mustangclubsweden.org/content.php

2 024 Inlägg
24 januari 2013
Sundhoolm skrev:
Tja!

Undrar om delar till mustang från 1974 har någon marknad i Sverige? Hittar nästan inga originaldelar alls på blocket osv. Antingen är det bristvara på delar till dessa modeller eller så är det helt enkelt inte så många som har en sådan bil som behöver delar. Har en del delar att bli av med om man säger så.

// Andreas

Vad har du för prylar?

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

43 Inlägg
28 januari 2013
Trådstartare
Expoze skrev:
Sundhoolm skrev:
Tja!

// Andreas

Vad har du för prylar?

Skulle haft en del grejer, men min polare drog sig ur våran bytesaffär i sista sekund.

Sök