2910
Sök

Köpa bilstereo grejor från Ebay

303 Inlägg
9 januari 2013
Trådstartare
Tjena

tänkte höra om de är värt köpa bilstereo grejor från Ebay skiljer ju jäkligt mycke i pris.

9 118 Inlägg
9 januari 2013
Företag brukar ju gå bra att handla av tycker jag. Är det problem och man blir blåst på pengarna så får man dom tillbaka utav ebay. Så handla på du!

303 Inlägg
9 januari 2013
Trådstartare
skulle gärna köpa här i Sverige men här skulle grejorna gå på nästan 60 papp å 31 papp på Ebay ink frakt de enda är väl garantierna

303 Inlägg
9 januari 2013
Trådstartare
blir Alpine och JL Audio smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
9 januari 2013
Om du ska handla för så mycket så kan du nog kontakta en butik och be om offert, borde gå att få ner priset en hel del. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

303 Inlägg
9 januari 2013
Trådstartare
men tror inte de kommer i närheten smile men ska skicka till några företag få se smile

742 Inlägg
10 januari 2013
Tänk på att alla huvudenheter dom kommer från USA har en annan typ av radio som inte fungerar i Europa! Priserna du fått har du räknat med frakt + tull + moms på dessa?

Slutpriset på saker som inte kommer från europa räknar du på följande sätt!
Pris + frakt + tull ca 4.5% + moms 25%. Du måste räkna dem i den ordningen med!

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab

303 Inlägg
10 januari 2013
Trådstartare
har beställt en del å aldrig betalt tull eller moms men nån gång ska väl vara den första smile

1 435 Inlägg
10 januari 2013
Värt att nämna är att så länge man håller sig inom EU när man handlar så tillkommer det inte några avgifter.

35 Inlägg
11 januari 2013
Ebay går alldeles utmärkt att handla ifrån, gjort det flertalet gånger nu och nöjd varje gång.
Håller man sig inom EU så slipper man betala Tull och moms. Beställer du ifrån Kina trakterna så brukar man klara sig undan tullen. Dock om man beställer från Usa så är det lika bra att räkna med att du åker på tull och i värsta fall moms, beställde 2 par 6,5" JBL högtalare till bilen och dom åkte jag på ca 200kr i tull avgift men helt klart värt det då dom inte säljs i Sverige överhuvudtaget.

303 Inlägg
11 januari 2013
Trådstartare
Evilswede skrev:
Ebay går alldeles utmärkt att handla ifrån, gjort det flertalet gånger nu och nöjd varje gång.
Håller man sig inom EU så slipper man betala Tull och moms. Beställer du ifrån Kina trakterna så brukar man klara sig undan tullen. Dock om man beställer från Usa så är det lika bra att räkna med att du åker på tull och i värsta fall moms, beställde 2 par 6,5" JBL högtalare till bilen och dom åkte jag på ca 200kr i tull avgift men helt klart värt det då dom inte säljs i Sverige överhuvudtaget.

Låter ju bra smile

Men skulle helst hitta nån som man kan beställa hem alla grejor från smile

Har du tips på nån som har mycke grejor på Ebay?

9 118 Inlägg
11 januari 2013
goggemaster skrev:
Evilswede skrev:

Låter ju bra smile

Men skulle helst hitta nån som man kan beställa hem alla grejor från smile

Har du tips på nån som har mycke grejor på Ebay?

Sök efter det du är intresserad av och se vilket företag som har mest av dom grejerna, sen är det ju bara att maila en förfrågan på resten. Dom kan ju säkert beställa hem i så fall....

303 Inlägg
12 januari 2013
Trådstartare
har kollat men ingen jag sett än har haft allt smile

303 Inlägg
12 januari 2013
Trådstartare
hur låter HIFONICS slutsteg?

Forummoderator
26 359 Inlägg
12 januari 2013
Putteliten skrev:
Företag brukar ju gå bra att handla av tycker jag. Är det problem och man blir blåst på pengarna så får man dom tillbaka utav ebay. Så handla på du!

Ursäkta, men det låter lite för bra för att vara hela sanningen..eller?
Gäller detta i alla fall?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

9 118 Inlägg
12 januari 2013
Mack skrev:
Putteliten skrev:

Vet inte hur det är, men dom har någon typ av policy där. Vet att Peter_Eriksson fick ersättning för en kam som han köpte och fick fel modell mot vad som utlovades i annonsen eller något sådant.

Avstängd
10 388 Inlägg
12 januari 2013
Putteliten skrev:
Mack skrev:
Putteliten skrev:

Vet inte hur det är, men dom har någon typ av policy där. Vet att Peter_Eriksson fick ersättning för en kam som han köpte och fick fel modell mot vad som utlovades i annonsen eller något sådant.

Samtidigt så är min erfarenhet att handlar man av välkända företag på ebay, med kanske 20000 omdöme, så är det sällan några problem om det felar (alltså utan inblandning av ebay för att lösa det)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

9 118 Inlägg
12 januari 2013
it_mutt skrev:
Putteliten skrev:
Mack skrev:

Samtidigt så är min erfarenhet att handlar man av välkända företag på ebay, med kanske 20000 omdöme, så är det sällan några problem om det felar (alltså utan inblandning av ebay för att lösa det)

Precis...

633 Inlägg
12 januari 2013
satt själv o tittade på lite ljud på ebay man är sugen Tittade dock på Re-audio och hertz

Sök