Första gången detta händer så det skulle vara roligt om stort intresse fanns för detta.
Tycker vi ska köra en träff samtidigt som Tüsk/Japan träffen här i Katrineholm samma datum och tid men annan parkering.
Finns det något intresse för detta så ses vi på Ö&B parkeringen Kl 19 (parkeringen bredvid Tüsk/Japan träffen) vi bor ju ändå i Sverige och kan väll då köra en "svensk bils träff" och visa att det även finns vackra Volvo och Saabar i detta avlånga land
OBS: Är inte ute efter att konkurrera/förstöra eller "tävla" på något sätt utan tycker det är kul med lite blandat och även främja för en större kanske sammanslagen träff i framtiden. därför undanbedes alla diskussioner om vilka som är "störst bäst och vackrast".
tänk på att det kan bli en mycket trevlig kväll om alla tar det lugnt och inte stökar omkring med fylla/däckbrännande på olämpliga plattser och liknande
Realcar kommer hålla extraöppet denna kväll för båda träffarna.
Om denna träffen blir av kommer jag nog åka emellan lite, Bilen är ju byggd i japan men det är ju även en Saab så tycker den hör hemma på båda träffarna
Gud, som haver B23:n kär se till mig, som gasglad är. Vart jag mig i världen vänder, skall jag göra svarta ränder köpes: har ni något till volvo 740 till salu så hör av er!