Syftet med detta projekt är att göra en fin bil tillsammans med min far, inget över seriöst och inte "bonnigt" lite av det vanliga, rostfritt, classiclack, vinge v90 handtag tona sänka fina fälgar etc:) små saker som... Visa mer
Förstår dig precis men låt inte dem vinna genom att tillåta dem förstöra ditt bilnöje. Förhoppningsvis åker de dit på ett eller annat sätt och du kör vidare med ditt projekt oavsett!
Nu fick man lite ny motivation! Bilen står inne på verkstad/lack nu! Nya handtagskåpor och ny ruta byter dom. Men sen kasta vi med en ny framruta, dom lackar vingen, lackar backspeglarna och långa bagagelucke handtaget vitt! Sen får man väll köpa sig någon baslåda som duger tills vi flyttat till hus då man får ha grejerna ifred! kommer kanske bilder ikväll om polaren som jobbar på lack tar lite kort
Nu fick man lite ny motivation! Bilen står inne på verkstad/lack nu! Nya handtagskåpor och ny ruta byter dom. Men sen kasta vi med en ny framruta, dom lackar vingen, lackar backspeglarna och långa bagagelucke handtaget vitt! Sen får man väll köpa sig någon baslåda som duger tills vi flyttat till hus då man får ha grejerna ifred! kommer kanske bilder ikväll om polaren som jobbar på lack tar lite kort
Härligt att du får ordning på allt! Håll koll på bilen nu framöver
Härligt att du får ordning på allt! Håll koll på bilen nu framöver
Haha ja får väll göra det, den kommer stå i garage framöver så det komer bli svårt för dem att sno.
Sänkte bilen igår med eatorb från Forumet! Blev riktigt bra! kommer nog bild ikväll om jag får tid! Här kommer en tease för er som vill kolla redan nu! Vet inte hur många som kan kolla eller inte, men gjorde vad jag kunde på jobbdatorn och gick inte ladda ner eller något tyvärr https://www.facebook.com/photo.php?fbid … nt_count=1
Ser bra ut ! Ska pröva biltemas "sänkningssats" o se hur bilen blir fram om man sänker den lite till Är lite missnöjd över höjden fram MEN den ska ju va användbar oxå
Såg oxå nu på bilden att du hade sänkt 40/40, vart köpte du din sats ifrån? Min ser så hög ut
Senast redigerat av Pettersson (24 juli 2013)
You had better believe it. This is the real thing.
Ser bra ut ! Ska pröva biltemas "sänkningssats" o se hur bilen blir fram om man sänker den lite till Är lite missnöjd över höjden fram MEN den ska ju va användbar oxå
Såg oxå nu på bilden att du hade sänkt 40/40, vart köpte du din sats ifrån? Min ser så hög ut
Köpte min från L-M-R Men jag har ju 19 tummare med 235/35 profil... jag ska fixa min bakvagn.. den svara som fan i lite högre hastigheter... måste försöka fixa det jag funderar på att sänka lite mer i fram, för att inte få ziggishäng
prem lagd ser fint ut. synd med stölden. du borde täcka över ditt regnr på bilderna stor chans att tattarna sitter här och ser vad som finns
Ah man kanske får börja med det Men alla i min stad vet vem som äger bilen ändå... Har inte vågat skrivit ut mitt ljud någonstans än föräns bilen står i mitt nya garage
prem lagd ser fint ut. synd med stölden. du borde täcka över ditt regnr på bilderna stor chans att tattarna sitter här och ser vad som finns
Ah man kanske får börja med det Men alla i min stad vet vem som äger bilen ändå... Har inte vågat skrivit ut mitt ljud någonstans än föräns bilen står i mitt nya garage
aa, har inte gjort mycket med min än men hade inte ens vågat lägga ut foton om den inte hade stått i garage
aa, har inte gjort mycket med min än men hade inte ens vågat lägga ut foton om den inte hade stått i garage
Har min på ett säkert ställe nu Övervakas 3-5 gånger varje natt av vakter samt stängsel med taggtråd