Nu har man äntligen fått tillbaka lite skruv sug. . Blir segt med massa motgångar ibland
Hittade ett fel varför jag tyckt bilen varit så seg med laddtryck, hade nästan inget membran kvar i wastegaten
så ska bli sjukt kul och se hur bilen kommer gå sen
Detta felet har säkert varit sen efter bänkningen.. men varit svårt att känna då man inte kört på banan. Har iaf köpt nytt och ska som sagt sätta wg under bilen nu istället.
Har även kortat kardanen och lämnat in bakaxel, kardan mm på lack
Gjorde även en ny spacer till medbringaren så att jag kan fortsätta att köra kardan med knutkors
passade även på att göra en kardanring för säkerhets skull
Förnicklad och fin
Har tagit dåligt med bilder, men får ta det när grejerna är tillbaka efter lack.
Har dock ett litet bekymmer med min nya låda.. när jag har friläge i så ligger spaken rakt under femman istället för trean
alla växlar går i fint men ändå ett störande moment. Någon som vet vad det kan vara? Har inte med spakstället att göra utan ligger även så utan spakställ.