Volvo 242 med s38b36 Turbo! Byggd från grunden med det mesta. Är typ klar, bara massa småfix som man får rätta till ;) Mycket mos och byggd för att kunna drifta med. Projektet som spårade ur i massor :P
får man lov att fråga vart buren kommer ifrån? det mest intressanta är väll strävorna längst a-stolpen, aldrig sett dessa som svänger runt instrumentpanelen i en 240 innan så vart får man tag på dessa? mvh
får man lov att fråga vart buren kommer ifrån? det mest intressanta är väll strävorna längst a-stolpen, aldrig sett dessa som svänger runt instrumentpanelen i en 240 innan så vart får man tag på dessa? mvh
Dem är hemma snickerade annars är det en vanlig grupp h bur liknande historia
Nu kommer jag här och tjatar om färgen igen.. Sorry! Undrar bara om hur du tycker färgen är, liknar den/ser den ut som vanlig billack? Är ganska säker på att det är den färgen jag vill ha på min
Nu kommer jag här och tjatar om färgen igen.. Sorry! Undrar bara om hur du tycker färgen är, liknar den/ser den ut som vanlig billack? Är ganska säker på att det är den färgen jag vill ha på min
Lugnt.. den är inte lika slät som en vanlig billack, men tycker att det ser bra ut så länge du inte tänkt att ha en vinnarbil i utställning
Min bil ska gå brett och vara lätt att bättra färgen på när man varit i någonting så jag tycker detta är en perfekt färg
Lugnt.. den är inte lika slät som en vanlig billack, men tycker att det ser bra ut så länge du inte tänkt att ha en vinnarbil i utställning
Min bil ska gå brett och vara lätt att bättra färgen på när man varit i någonting så jag tycker detta är en perfekt färg
Dåligt med skruvning denna veckan.. är forfarande helt slut efter en hård helg på rudskogen med F.Å.R och Five Star Racing Men ska försöka fixa lite smått och gått till helgen!!
Har inte gjort värst mycket. Fått 41mm spacers svarvade i bultcirkel 5/108 och 5/112 men bara gjort bak än så länge väntar med fram tills jag vet hur mycket jag behöver bredda.
Orginal tank och bränsle bryggan sitter på plats nu så nu väntar jag bara på att macmania kan få hem pumpar till mig
Väntar på mina stötdämpare fram så att jag kan börja exprimentera med styrvinklar och grejer ska bli grymt kul att kunna få ner bilen på alla hjul igen, desvärre har jag väntat på dämparna i 2 månader nu men håller verkligen tummarna att dem kommer före helgen...
Fick min nya turbo idag iaf denna ska nog klara att skrämma upp s38an en hk eller 2
Nästa uppdatering hoppas jag kunna ösa på med massa bilder!