Dags att styla mazdan lite. Målet är att få med den på olika bilshower. Ska försöka att ha den så "clean" som möjligt blir kul och se om man lyckas. Listan på saker som man har köpt: Kolfiber huv, Kolfiber baklucka,... Visa mer
Mycket stilig i mattsvart. Men då tycker jag du ska slipa ner huven och bagageluckan och lägga matt klarlack på den. Skär sig då halva bilen är matt och vissa delar blänker
Funderar på det. Jusst nu poppar alla kolfiber detaljer upp vikket är rätt snyggt. Men man är aldrig klar och typ aldrig nöjd hehehe.Hela tiden nått nytt i huvvet.
Mycket stilig i mattsvart. Men då tycker jag du ska slipa ner huven och bagageluckan och lägga matt klarlack på den. Skär sig då halva bilen är matt och vissa delar blänker
Funderar på det. Jusst nu poppar alla kolfiber detaljer upp vikket är rätt snyggt. Men man är aldrig klar och typ aldrig nöjd hehehe.Hela tiden nått nytt i huvvet.
Vet hur de är. Inte sugen på komma ner med RX8 på MNM den 27e juli?
Såg bilen irl på realcar träffen den är snygg som den är nu. Så att behöva slipa ner den känns onödigt, om du nu inte vill ha den så "ren" som möjligt, så blir de snyggast ifall allt är matt Föst på bilen ifrån mig får du iaf !
Såg bilen irl på realcar träffen den är snygg som den är nu. Så att behöva slipa ner den känns onödigt, om du nu inte vill ha den så "ren" som möjligt, så blir de snyggast ifall allt är matt Föst på bilen ifrån mig får du iaf !
Tack nu blev man glad. Ja irl ser den bättre ut. Gillar att kolfiber poppar ut.
Riktigt härligt stuk och passar riktigt bra i matt! Men jag håller nog med om att allt borde va matt
Tack. Ja kanske skulle passa bättre men nu ser man skilnad, men absolut nått att tänka på i framtiden som sagt man har massor ideer och det är alltid kul att få andras åsikter och ideer oxå. Man vill ju så mkt men det är inte alltid plånboken vill hehehe.
Jo det var länge sen man körde update men bilen hade stått 10 månader,motorras och lite andra grejer,nu äntligen är den ute på vägar igen,ska försöka njuta lite sen får man börja modda inför nästa säsong.