Nu har det verkligen hänt mycket saker med bilen och den står hemma i garaget igen för första gången på länge.
Först så har motorbygget på PBZ Uppsala blivit färdigt och jag är nöjd med resultaten. I stora drag så är motorn nu strokad till 2.3l och det sitter en del roliga prylar under huven. Har tyvärr bara haft ett tillfälle att vrida ur bilen lite pga att den står på sommardäck men 250 km/h utan ansträngning med mkt kvar att ge och ett rejält skjut i motorn med dom 500Nm som bilen numera levererar..
Sen så har den varit inne på plåtverkstaden efter skadan och fått ny bakdörr och hela högra sidan omlackerad så nu är den spotless igen..
Pga att jag inte får tvätta den så har jag inga bra bilder men de kommer asap jag kan göra någåt åt allt dam å skräp som den samlat på sig senaste halvåret.
Har redan börjat köpa lite nya prylar som ska in i bilen så ser fram emot att kunna riva med de i lugn och ro nu när det är ett tag kvar till säsongen är här..
Lite ny inredning:
Boss hud kit Momo
Svart suede med vita sömmar, ska bli temat för hela inredningen
Evon har tyvärr inte ställbar ratt i djup och jag är lång så blev en 4" Djup ratt, kommer bli en bättre körställning hoppas jag på.
Snygg tycker jag..
Och denna fick jag för vrakpris av en kompis, blir dubbeldin / skärm
Å den här me, 180W aktiv bas i smidigt format
De va det jag hade nu men återkommer med fler bilder på bilen när den inte är så jäkla skitig..
//