2802
Sök

Vad var det för fel på tråden jag gjorde??

135 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
r
Senast redigerat av Rufus9 (21 januari 2013)

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
21 januari 2013
Alla bilar kommer inte upp i en tråd här heller. Sök runt på garaget istället för att starta en så fullständigt onödig tråd?

/Mattias

135 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
matteeee skrev:
Alla bilar kommer inte upp i en tråd här heller. Sök runt på garaget istället för att starta en så fullständigt onödig tråd?

Nä,men int orkar jag sitta i timtal och söka bilar heller hmm inte heller orkar man sitta och leta efter spec. bilar på "bilar" mad

2 978 Inlägg
21 januari 2013
Vad orkar du då? Spamma forumet med onödiga trådar? Vad är du ute efter liksom? Om alla med rostiga skitbilar skriver vad dom har för bilar, sen då? Orkar du klicka på dessa då? Eller?

Fan va lata alla är nuförtiden. Orkar inte ens klicka för att hitta det de är intresserade av... Jisses...

/Mattias

1 412 Inlägg
21 januari 2013
Rufus9 skrev:
matteeee skrev:

Nä,men int orkar jag sitta i timtal och söka bilar heller hmm inte heller orkar man sitta och leta efter spec. bilar på "bilar" mad

Så alla ska skriva i denna tråden för att du inte orkar söka själv........

Yes, helst ska vi även ge dig pengar samtidigt va?

2 978 Inlägg
21 januari 2013
Det är lite som att starta en grupp på Facebook "Vad heter du på Facebook".... Dvs ganska korkat...

/Mattias

1 412 Inlägg
21 januari 2013
Japp.

10 Inlägg
21 januari 2013
När du väl orkat ta dig till fliken "bilar" så kan du välja både bilmärke, bilmodell och års modell. Så får du fram precis det du är intresserad av
Senast redigerat av ragga_runt (21 januari 2013)

135 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
ragga_runt skrev:
När du väl orkat ta dig till fliken "bilar" så kan du välja både bilmärke, bilmodell och års modell. Så får du fram precis det du är intresserad av

Man kan EJ bälja bil modell sad

2 024 Inlägg
21 januari 2013
Rufus9 skrev:
ragga_runt skrev:

Ser du inte fliken "Sidhänvisning" ?

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

3 354 Inlägg
21 januari 2013
Rufus9 skrev:
ragga_runt skrev:

uhm JO

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

996 Inlägg
21 januari 2013
Av att bedömma (dina bilar) rufus så verkar du aningen äldre än mig. Måste då säga att det faktiskt är fy skam att du håller lägre grad än en 17-åring, är det så besvärligt på detta forum så tycker jag att du kan leta upp något annat forum där allt serveras på silverfat, för så är det inte här!

Skärpning wink

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 januari 2013
Svar har redan givits i frågan + att TS raderat ursprungsinlägget

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök