Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
La igen mina torkarhål häromdagen. Klippte ut en plastbit, limmade den tills det var knappt nån mm kvar till riktiga ytan, sedan la jag på spackel... Att fylla hela hålet med spackel är inte att rekommendera enligt dom på lackeringen som jag just nu för min praktik hos
Det jag har i tankarna nu är att köpa coilovers och en takvinge och lacka i samma färg som dem gråa listerna och bagage vingen. Målet är att bli klar med bilen till Vallåkra men strävar självklart för att få det klart så fort som möjligt med alla ideér man har. Som många säkert vet handlar det om både tid och pengar så lite trögt kan de gå här men keep it out
Hämtade kjolarna från lackeringen imorse. Väldigt snabbt får jag säga nu blir det ut i garaget och montera. Ha en härlig dag i det góa vädret!
EDIT: Har slipat ner kjolarna igen för att lämna dom för ny lackering då det inte blev bra! lackas på Torsdag och därefter blir det att bygga avgasrör. Lite trist med det som hände
Äntligen fått hem kjolarna igen och monterat dem idag. Bilder på hur det blev på bilen kommer imorgon kväll då jag jobbar och har lite ont med tid. Enjoy!
Här kommer en bild på r-fronten ifrån Re-Loaded SummerMeet. Bild på resultatet bak finns i albumet Re-Loaded Skåne SummerMeet 8/6 -13. Bättre bild kommer upp här när avgasröret är på
Här kommer en bild på r-fronten ifrån Re-Loaded SummerMeet. Bild på resultatet bak finns i albumet Re-Loaded Skåne SummerMeet 8/6 -13. Bättre bild kommer upp här när avgasröret är på
Har varit dålig på att uppdatera då det varit mycket inför student. Just nu händer det inte mycket med bilen men det som händer att jag håller på att byta ut lite lampor inför besiktningen som ska ske inom det 2 senaste veckorna. Efter det blir det att bygga om avgasröret, Har tänkt mig att ta bort den sista ljuddämparen och ersätta med en Simons ljuddämpare sen 2,5" rör har jag köpt samt två ändrör. Efter besiktningen ska jag också sänka bilen med 60/40 sänkningssats från Vparts. http://www.vparts.se/se/special/volvo-s … -40mm.html