Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
Detta kommer att följas med intresse då jag själv har lite planer för min V70 Grey Line
Kul att höra jaså, vad har du för planer?
Det kommer bli en allmän uppfrächning av bilen + lite styling. Har införskaffat ögonlock som e lackade och klara för montering när vädret blir lite bättre. Ska skaffa täckkåpor till strålkastartorkarna, filma rutorna och ev lacka dörrstolparna så att det blir mörkt hela vägenoch inga ljusa avbrott. Jag har redan monterat in lampor i övre delen av bakljusen så nu lyser det helavägen upp (Såg detta på en annan bil här på Garaget och tyckte det såg snyggt ut och det blev väldigt bra ) ska även montera in p-ljus i heljuset så att hela strålkastarna lyser. Ska även byta ut belysningen i istrument och knappar till LED diton och även innerbelysningen. Ska gå i ett blått tema raktigenom där är det tänkt. Jag ska även lacka om sommar fälgarna (R-fälgar). De är svarta nu och ska bli Titangrå är det tänkt.
Det är lite av vad som e tänkt iaf. Hoppas det är nått som låter bra.
Snyggt Har funderingar på att skaffa en liknande stereo jag med. Har stora orginal radion i nu men CD-spelaren fungerar inte och det är jäkligt surt.... Jag har även funderingar på att bygga in en bas på vä. sidan i skuffen för att få lite mer tryck i holken:)