Ravall skrev:går inte att få fram till evo 5??
Ravall skrev:Låter toppen
LuCiiifer skrev:Haha dig känner jag igen, jobbar på bilia va? såg din Evo isf när jag var och jobbade på Macken i sommras.Ravall skrev:Låter toppen
Ravall skrev:hehe jasså men jag jobbar inte på Bilia. jag jobbar på Storel (en elgrossist) LuCiiifer skrev:Haha dig känner jag igen, jobbar på bilia va? såg din Evo isf när jag var och jobbade på Macken i sommras.Ravall skrev:Låter toppen
LuCiiifer skrev:Ravall skrev:hehe jasså men jag jobbar inte på Bilia. jag jobbar på Storel (en elgrossist) LuCiiifer skrev:Haha dig känner jag igen, jobbar på bilia va? såg din Evo isf när jag var och jobbade på Macken i sommras.Jasså, har handlat där ett par gånger Fyll på listan om du är intresserad
Ravall skrev:hehe jasså men jag jobbar inte på Bilia. jag jobbar på Storel (en elgrossist) LuCiiifer skrev:Haha dig känner jag igen, jobbar på bilia va? såg din Evo isf när jag var och jobbade på Macken i sommras.
LuCiiifer skrev:Haha dig känner jag igen, jobbar på bilia va? såg din Evo isf när jag var och jobbade på Macken i sommras.
C_Andersson skrev:Just fan 350 z också så klart (antar att du menar 3500:- för 4 st och inte st)