Dåligt med bygg bílder en, men känns inte så viktigt just nu då jag åker till sri lanka 25 dagar sen blir det nordsjön och jobba lite .så mitten av mars då blir det en veckas slit sen ska förmodligen de mesta vara klart, jag funderar på att lacka om fälgarna på bilden alpinvitt centrum svarta skruv och carbon banorna får vara kvar risken är ju att dom ser jävligt små ut.
Nu är man hemma igen, och idag fick jag in bilen på firman så i morgon börjas de lite smått först blir det att bygga om csl luckan, bilder kommer i morgon
Kommer testa att lacka en fälg alpinvit sen skruvarna svarta. kan bli riktigt bra eller så blir bilen för vit, gun metal är med snyggt och passar bra, 20 tum kommer på så småning om, men i vilket fall behövs hjulen snyggas till
Imorgon får jag testa dom nya fälgarn. passar det bra så kan den nog bli riktigt bred m3an vad sägs om 20x11 bak och 20x9.5 fram banan är sjukt bred, men bilder kommer i morgon, baracuda hjulen säljs istället
Läpp och diffuser har lackats idag, och skickas iväg imorgon kommer nog en framfälg=) så blir att kolla den så den passar bra förmodligen sticker den ut 1 mm utanför skärmkanten men de kan man leva med. annars så är m3an istort sett klar nu, och baracuda hjulen är nog snart borta med
Första supran ute ur lackboxen. sen står det en till på tur in sen är det dags för m3an fick ingen framfälg i veckan så hoppas den kommer på måndag så man kan få klart framskärmarna. hade vart skönt att lackat bmwn innan man drar ut på jobb har en känsla att jag kommer få stanna en stund ute på Nordsjön. så hoppas att denna vecka blir lugn så kan man kanse sätta ihop allt snart