3141
Sök

Nya Volvo S80R 480 hk

4 005 Inlägg
16 juni 2010
Fan jag såg inte datumet först när den postades och tänkte YEEEES!

men neeej vad tråkigt att det inte kommer någon

12 Inlägg
17 juni 2010
snyggaste volvon blir snabb som fan det låter bra

12 Inlägg
17 juni 2010
maharadja skrev:
Severin skrev:
Visst skulle ALLA här vilja ha en Volvo S80 R !! Vi säger att volvon har 520 häst istället för 480 som de nu sägs och man hade fått välja bland den volvon, nya M5, eller E63 Amg !! Exempel bara..

Inte faaaan hade nån av er här inne valt volvon wink !! Sant lr ? haha big_smile
Jag själv har en volvo 850R.. Jag skulle köpa en M5 E34, för de va den ja ville ha från början.. MEN, dom super bensin som fan, dyra i försäkring och delarna är dyra åxå wink !! Så varför inte en volvo 850 R tongue hehe
Man kan inte jämföra svenska bilar med tyska bilar.. De går bara inte, gör aldrig det smile !! Liksom erfarenhet är erfarenhet ... Så enkelt är de.. smile

Jag hade ALLA gånger valt Volvon, jag kan ärligt säga (inte för att jag är svensk utan för att jag tycker det) att jag hade valt bort både BMW, Mercedes och Audi. Volvo gör enligt mig dom snyggaste bilarna i världen och jag kommer antagligen aldrig köra något annat (farligt att säga jag vet!). Både BMW och Audi har bland dom fulaste interiörena jag sett medans Volvo gör dom absolut snyggaste, insidan på en bil är precis lika viktig om inte viktigare än utsidan. BMW:s nyare modeller ser ju bara knöliga ut. Audi ser lite för "tråkiga" ut enligt mig, inte R8:an dock (men hade andå valt en fet xc60 framför den!)
MINA ÅSIKTER!
smile

bmw´s GT ser ut som en jävla överkörd fågelunge. nästan alla deras nya bilar e fula

Defloratör.
641 Inlägg
17 juni 2010
_lee_jr skrev:
SIGGE_C70R skrev:
Motorn är en V8 Dubbla Turbon Som ska Ge 480 Hk

yamaha motorn:P som sagt riskokare gör bästa motorerna:P...

synd bara att resten av deras bilar är crap:P

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

Sök