vad har ni för tipps till mig som kör med one då har redan betalat året ut vilket program är bäst och enklast att göra hemsidor i som man senare kan koppla in till domänen i one?
WP, eller deras egna program kanske? Vad ska du ha? Webshop, Artiklar som ska fyllas i av dig, kommentarer,forum?
Är den statiskt: Gör den själv i deras program. Dynamsisk: Wordpress
Behöver du en hybrid tala med något företag som sysslar med hemsidor eller ta till någon frilansare kanske?
vad har ni för tipps till mig som kör med one då har redan betalat året ut vilket program är bäst och enklast att göra hemsidor i som man senare kan koppla in till domänen i one?
WP, eller deras egna program kanske? Vad ska du ha? Webshop, Artiklar som ska fyllas i av dig, kommentarer,forum?
Är den statiskt: Gör den själv i deras program. Dynamsisk: Wordpress
Behöver du en hybrid tala med något företag som sysslar med hemsidor eller ta till någon frilansare kanske?
Den är statisk en sådan kan du göra själv i one's egna program? Har aldrig provat/sett på det men jag vet at dom har ett tror knappast det blir några större problem att göra en liknande den du länkade i det.
Vet att www.webbplats.nu och deras sammarbetspartner www.mldata.se har väldigt pålitliga och enkla hemsidor med bra service. Dom använder sig av DotNetNuke.