Tänkt att bygga Sleeper av min BMW då det är en sån underbar fantastik och frän bil :) ska se helt original ut på utsidan och insidan förutom frontspoilern :)
Update! nu är rosten nästan helt borta lite vid skyltbelysningen och lite i tröskeln bara! så nu ska man försöka få tag på vagn så kan ta hem bilen och börja skruva lite mekaniska delar
OBS! bilder kommer ikväll!
frontplåt nerslipad och grundad väntar bara på lite färg!
hittade LITE rost i trösklen! nu är det nära slutet på rosten!
så plockade jag fram framvagnen och började plockade isär fjäderbena för målning hann med ena men fick ingen bild tyvärr men det kommer imorgon då jag har båda klara!
Update! Idag fick man ett "litet" paket från Schmiedmann som var packningarna till motorn så då har man varit i garaget sen 4 tiden och hållt på tills ungefär nu! Känner att vill bli klar nu när det börjar bli sommar!
Lite saker från Schmiedmann!
Fick dock imgen bild på motorn! Kommer troligtvis mer imorgon!
Insåg idag att jag bara har 5 veckor kvar att göra klart bilen! (mål 26maj BOS mantorp) så räknade lite och insåg att det inte alls var mycket kvar på den!
Fixa ny kylare Spacers skivor Bygga ihop motorn (blir klar imorgon!) Stoppa ner och koppla motor el Svetsa fast 4st bultar i skuffen till batteriplattan Lufta bromsar sen... är den klar!