BMW E36 325ci 1994 - Miniprojekt (Styling, puts och allmän uppfräshning)
Syftet med denna tråd är att få en cleanare all-around look för bilen. Kommer hålla en silvrig/vit look genom hela bilen, kommer inte heller göra något över drivet kjolpaket eller dylikt. Tips, diskussioner och annat som bidrar... Visa mer
Schysst projekt! Vad gav du för fälgarna? Inte min smak med oneblock angeleyes dock... Men alla har sin smak! Sjukt skönt ljud efter ljuddämparn!
Tack! Jo det är ett miniprojekt som börjar närma sitt slut. Jag fick ge 6300 för fälgarna. Inklusive frakt från England ett kap tycker jag. Jo riktigt skönt ljud med ferrita dämparen, ska ta å fästa micen vid regplåten och spela in med en gopro sen.
Schysst projekt! Vad gav du för fälgarna? Inte min smak med oneblock angeleyes dock... Men alla har sin smak! Sjukt skönt ljud efter ljuddämparn!
Tack! Jo det är ett miniprojekt som börjar närma sitt slut. Jag fick ge 6300 för fälgarna. Inklusive frakt från England ett kap tycker jag. Jo riktigt skönt ljud med ferrita dämparen, ska ta å fästa micen vid regplåten och spela in med en gopro sen.
okej, det va ju inte farligt :o herregud! låter bra det! väntar med spänning! nyligen gjort en update på mitt projekt!
okej, det va ju inte farligt :o herregud! låter bra det! väntar med spänning! nyligen gjort en update på mitt projekt!
Jo har en pren på ditt projekt, följer med spänning
Jo har en pren på ditt projekt, följer med spänning
Inhandlat diverse bilvårds prylar, man börjar kliva över tusenlappen nu. Det jag saknar är rubbing egentligen, har ni något medelgrovt att rekommendera? Har lite råpor som hade varit trevligt att polera bort
riktigt härlig bil du har här, gillar dina idéer starkt och speciellt det med fronten
Tack! Jo, tror det skulle bli snyggt med fronten där, får se hur det blir med genomförandet. Har tyvärr tappat lite meklust på bimmern just nu, får hoppas de kommer tillbaka. Är i tankarna på ny bil, men det blir nog inte förrens nästa år. Om nu man inte får fast jobb Kan eventuellt bli en Civic type-r då. EP3 modellen såklart.
riktigt härlig bil du har här, gillar dina idéer starkt och speciellt det med fronten
Tack! Jo, tror det skulle bli snyggt med fronten där, får se hur det blir med genomförandet. Har tyvärr tappat lite meklust på bimmern just nu, får hoppas de kommer tillbaka. Är i tankarna på ny bil, men det blir nog inte förrens nästa år. Om nu man inte får fast jobb Kan eventuellt bli en Civic type-r då. EP3 modellen såklart.
Ja M-fronten är tråkigt nog så vardaglig, inge fel på design kan jag tycka men som sagt, alla har den. det är lustigt det där med motivationen till att skruva, den kommer ju och går som vädret kan man tro. Om du är sugen på att sälja i framtiden så hojta gärna till
Ja M-fronten är tråkigt nog så vardaglig, inge fel på design kan jag tycka men som sagt, alla har den. det är lustigt det där med motivationen till att skruva, den kommer ju och går som vädret kan man tro. Om du är sugen på att sälja i framtiden så hojta gärna till
Det är ju så! Hoppas suget kommer snart Jag ska hojta till, men man vet aldrig, kan lika gärna ta mellan 1-2 år eller i redan i höst att sälja den Men jag lär väl skriva något här på g.org innan den åker på blocket
Det är ju så! Hoppas suget kommer snart Jag ska hojta till, men man vet aldrig, kan lika gärna ta mellan 1-2 år eller i redan i höst att sälja den Men jag lär väl skriva något här på g.org innan den åker på blocket
Såg den häromdagen parkerad Lika fin i verkligheten
Tack! Jag bor där i lägenhetshuset, brukar ställa mig på snabbparkeringen rätt ofta dock så är bilen JÄMNT skitig då man är här uppe, dammar som satan på jobbet och har inte tillgång till tvätt här uppe Men på ledigveckorna får den sig alltid en tvätt eller två
Härligt väder idag, var ute å gled med alla rutor nere och soltaket. Grymt skönt
Tävlade även mot en Volvo 850 T5, den fick pisk.. Ända anledningen till att jag vann var väl att det satt en kvinna bakom ratten! Var rätt jämnt 50-140 men sen fegade hon ur. Tror största anledningen var att hon växlade som en kratta Varje gång hon skulle växla drog jag ifrån, men när hon väl fick i växeln så tog hon ikapp lite, sen samma sak igen
Tack. Jo han med audin går också i coilover-tankar.
En fråga bara Lekndr93, du har många åsikter om andras bilar har jag märkt men har du ingen egen bil att lägga upp? Känns bara lite tråkigt då du kommer med rätt många kommentarer om vad andra ska göra på sina bilar men själv har du ingen bil uppe. Just sayin'!
Tack. Jo han med audin går också i coilover-tankar.
En fråga bara Lekndr93, du har många åsikter om andras bilar har jag märkt men har du ingen egen bil att lägga upp? Känns bara lite tråkigt då du kommer med rätt många kommentarer om vad andra ska göra på sina bilar men själv har du ingen bil uppe. Just sayin'!
Haha, förlåt kanske är just därför att jag inte har en egen bil så jag blir så avundsjuk på alla andras bilar uppkörning väntar nästa vecka och hoppas det går bra sen är nog inte bil långt borta efter det
Mena inte på att klaga på audin heller utan mer om den är sån orginal liksom, men kan förstå missförståndet då jag nog låt lite spidig i kommentaren.