Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
prem lagd, dom fälgarna e riktigt sick ! ceep the wheelgap low !
Nice Ja, jag har länge letat efter schyssta fälgar till vettigt pris, och dessa är nog mest värda sitt pris, enligt mig. Iaf om man vill ha ett stance djup i fälgarna
Premiär lagd ! ska köra samma fälgar och coils till sommarn .. Kommer bli grymt!
Ofan, hehe.. Ska du ha dom i original färgen eller ska du lacka?
Premiär haha.... Prem skulle det va nja jag vet inte än, funderar på att plast dippa i någon rolig färg först och se hur det blir! Typ matt ljusblå eller något i den stilen...
Premiär lagd ! ska köra samma fälgar och coils till sommarn .. Kommer bli grymt!
Premiär haha.... Prem skulle det va nja jag vet inte än, funderar på att plast dippa i någon rolig färg först och se hur det blir! Typ matt ljusblå eller något i den stilen...
Hojta till när du lackat så jag får ta mig en kik.. När ska du köpa grejer?
Precis flyttat så beställer nog om ca 2 månader eller så... Måste få i ordning på lyan först när hade du tänkt beställa? Och från vilket ställe?
Precis flyttat så beställer nog om ca 2 månader eller så... Måste få i ordning på lyan först när hade du tänkt beställa? Och från vilket ställe?
Hehe okey Jag har redan beställt. Fälgarna från Greenparts.se Och plast dip från Performix.se
Hehe okey Jag har redan beställt. Fälgarna från Greenparts.se Och plast dip från Performix.se
Sweet! Får jag se dina först ... Har inte ens ett garage just nu, känns förjävligt!
Jag hoppas mina kommer nästa vecka.. Jag har inte heller något garage, och det är minst lika kul eftersom jag ska ha bilen "klar" till påsk, så jag får rulla ner till Elmia med fälgarna.. Men i mina beräkningar lär det hinnas gott och väl. Det jag undrar bara är hur många som kommer åka med sommarhjul under påsk, eftersom det fortfarande är lag på vinterhjul då Bara att hoppas att vädret håller sig i och att polisen inte bryr sig alltför mycket
Sweet! Får jag se dina först ... Har inte ens ett garage just nu, känns förjävligt!
Jag hoppas mina kommer nästa vecka.. Jag har inte heller något garage, och det är minst lika kul eftersom jag ska ha bilen "klar" till påsk, så jag får rulla ner till Elmia med fälgarna.. Men i mina beräkningar lär det hinnas gott och väl. Det jag undrar bara är hur många som kommer åka med sommarhjul under påsk, eftersom det fortfarande är lag på vinterhjul då Bara att hoppas att vädret håller sig i och att polisen inte bryr sig alltför mycket
Haha det borde du väll hinna ... Ja du Kläder för väder eller vad säger dom? Här i Norrland är det nog vinter ett bra tag till.....
Kunde inte göra så mycket på bilen idag, men eftersom det var så fint väder ute så gick jag ut och tog bort den fula regskylt hållaren. Kommer att beställa nya plåtar och en hållare bak, men så länge så får bara plåten sitta på stöten.
En kromad reg hållare satt på bilen vid köp. (gammal bild från tidigare ägare)
Hållaren satt i oändligt många och onödiga skruvar, som nu har förstört stöten
Alla 100 hål.. Skitig bil som satan, jag vet
Blev bättre. Men är som sagt bara tillfälligtvis tills jag skaffat nya plåtar och en ny hållare
Fälgarna är skickade och jag beräknar då att de kommer nästa vecka. Ska väl beställa däck idag eller senare i veckan, känner inte att jag har nån panik direkt, men kan väl vara kul att ha allt klart..
Min vanliga tur som vanligt så har inte fälgarna kommit till posten fast det står så på avin. Så jag hoppas dom ligger där imorgon. Stod även på avin att posten försökt att nå mig, vilket dom INTE har gjort. Men men. Man kan inte få allt att gå på räls, så vi hoppas på bättre tur imorgon
En liten inspirationsbild.. Dock mycket som inte stämmer här jämfört med min. Färg på bilen, färg på fälgarna och jag har 4 dörrars. Samt bakljusen då..
Min version kommer bli bra, snygg och retsam. Haters gonna hateBIG TIME BABY
Vad tror ni om att flocka instrumentbrädan kanske? Fick veta av en polare att han gör det nämligen Det får dock dröja lite då jag vill ha tag på svart inredning senare också.