4090
Sök

Golf Mk4 - White Stance Beautiful / UPDATES!

Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer

Volkswagens Of Sweden på Facebook
362 058 Visningar
Projektet avslutat 12 juli 2013
Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
28 april 2013
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:

Självklart smile
Är det flera från Västerås eller som du vet som ska haka på? smile

sa se med Juhani med sin nsx med.. träffade honom häromdagen  men  glömde fråga  honom

Om du känner han redan så kan ju du lika gärna fråga, hehe..

Och sen david vestberg med sin  vita golf mk4 variant med likadana fälgar som mig smile  tungt gäng big_smile

3 519 Inlägg
28 april 2013
Trådstartare
Dyker upp bilder hela tiden, grymt glad för det, och det uppskattas mycket till er som tagit dom smile Tack igen smile

Här är en bild från Marcus L. Foto på facebook. På väg ner till Barkarby från Västerås
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-9b88a13579261d199b07ac0234b5885f.jpg

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

3 519 Inlägg
28 april 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:

sa se med Juhani med sin nsx med.. träffade honom häromdagen  men  glömde fråga  honom

Och sen david vestberg med sin  vita golf mk4 variant med likadana fälgar som mig smile  tungt gäng big_smile

Kommer bli grymt smile

249 Inlägg
28 april 2013
Läst igenom alla sidor nu och måste säga att det här ser grymt ut! static is the shit, haters gonna hate

keep calm and let it scrape

3 519 Inlägg
28 april 2013
Trådstartare
saftarN skrev:
Läst igenom alla sidor nu och måste säga att det här ser grymt ut! static is the shit, haters gonna hate

Fyfan, eloge till dig smile
Och jag tackar grymt mycket smile Uppskattas verkligen smile

3 519 Inlägg
29 april 2013
Trådstartare
Nu har min sponsor skickat ett paket till mig, ska blir kul vad det innehåller totalt.
Rengöringsprodukter, nå vax och plasti dip..
Tror det är svart och vit plasti dip, samt den färg som jag kommer dippa om fälgarna till. Får se vad det blir för väder i helgen, så kanske jag dippar om dom redan då big_smile

3 519 Inlägg
29 april 2013
Trådstartare
Foto: MarcusL.
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-7473f90fb7f453c29b65c5d0b731f723.jpg

3 519 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
Twins skrev:
Hahah, hur kör du i bilen egentligen ^^
Ser ju mer ut som om du sover tongue

Vilken bild refererar du till då? smile
Om du menar den sista bilden så stod vi stilla på en parkering i Västerås i väntan på att karavanen skulle röra sig mot Sthlm. Fick solen i ögonen

2 322 Inlägg
30 april 2013
Mr_M_ skrev:
Twins skrev:

Om du menar den sista bilden så stod vi stilla på en parkering i Västerås i väntan på att karavanen skulle röra sig mot Sthlm. Fick solen i ögonen

han menar nog mer live bilden när du kör big_smile att du ligger ner o kör smile  haha jag är likadan jag   skruvar bak ryggstödet  och ligga o köra är fan det bästa big_smile

380 Inlägg
30 april 2013
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:

ja det är fler som ska dit från västerås !

2 322 Inlägg
30 april 2013
jenstommila skrev:
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:

Ja men dåså.. då kan vi styra upp en karavan från  Västerås big_smile

3 519 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:
Twins skrev:

han menar nog mer live bilden när du kör big_smile att du ligger ner o kör smile  haha jag är likadan jag   skruvar bak ryggstödet  och ligga o köra är fan det bästa big_smile

Tänkte aldrig så långt smile
Men det är ju klart som fan att man ligger ner, haha

3 519 Inlägg
30 april 2013
Trådstartare
jenstommila skrev:
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:

Härligt big_smile
Fan då lär vi ju som sagt styra upp en liten mindre karavan till Sthlm smile Vore kung smile

2 322 Inlägg
3 519 Inlägg
1 maj 2013
Trådstartare
Tror fjädrarna/coilsen har satt sig lite bättre nu, för bilen har blivit något lägre.
Ställde ut bilen på en allmän utställning i Fellingsbro tidigare idag, och på vägen dit så small det till ut av helvete under bilen från en knöl i vägen jag körde på. Trodde tråget hade gjort sin sista färd då, men tydligen var det inte tråget som tog i, utan en balk.. Jävligt glad över det.

Imorgon beräknas mitt paket komma hem från Awapandon, då uppdateras det lite mera här smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-5d185f1e61a048b4b8ad45b103424680.jpg

249 Inlägg
1 maj 2013
snickra ihop en hasplåt vettja smile

keep calm and let it scrape

3 519 Inlägg
1 maj 2013
Trådstartare
saftarN skrev:
snickra ihop en hasplåt vettja smile

Mingan hittade en aluminium hasplåt på nätet, tror det var från usa eller nå sånt. En polare ska se om han kan fixa en åt mig annars. Men det ska väl på senare hade jag tänkt. Har bara just nu andra prioriteringar till bilen smile

3 519 Inlägg
2 maj 2013
Trådstartare
Paket från CTW Tools idag (min sponsor). Mycket smått och gott smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-4ec95fd1f844ffe314c4b93f75f7c66c.jpg

Burkarna på bild närmast till vänster är färgen som ska på fälgarna wink Ännu lite hemligt wink
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-3e223d597380325125de8fa0b62d2361.jpg

Viss höjd skillnad, dock dålig bild som fan
https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-b1e2c66e9d42759b5368688dd70684bf.jpg

Väntar ännu på en tejp från Johan på CTW Tools som han skickade med posten igår, som han glömde lägga med i paketet. Får jag tejpen imorgon så dippas nog även fälgarna i helgen. Om inte annat så blir det att testa dom andra produkterna.
Har även skickat mail till företaget som ska tillverka camber shims till mig, så jag hoppas det blir att kunna få hem dom nu i maj smile När shimsen är monterad kommer även bakskärmen att fixas till, där jag råkade köra bort plasti dip för bilen blev för låg. Men allt är på g iaf smile

357 Inlägg
2 maj 2013
Vill se den irl snart! smile
nu är jag hemma igen och ska väl beställa däck och kolla runt efter någon som kan montera coils häromkring wink

Sök