Projekt 1303 Rs -74 skall bli en banbil som är godkänd för gatan den kommer att ha en subaru motor samt växelåda full bur breddade glasfider skärman och bbs rs 17" med porsche bromsar kommer och byggas effet german look... Visa mer
Ser bra ut men varför blästrar du inte? Bara en fråga från mig men finns säkert någon nackdel med blästringen.
Förresten så har jag lite saker över från farsans rallycrosstid när han tävlade med bubbla. Typ "spindelavgasrör", fina plåtdörrar med insida, någon skärm och instrumentpanel, tror grejerna är från runt -74. Bara att höra av dig om du skulle behöva något.
blästrar inte för attt jag inte har nog stor kompressor för det det står en sån på önskelistan samt att dörrarna var så grav rostade så hadde jag blöstrat på vissa ställen ¨å hadde det blivit störe hål än om man använder lite rost lösare på dom stälena
Självklart la jag en prem nu! FETT projekt som gillas mycket!
Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!
Snygg frontspoiler var den köpt ifrån tyskland?? ebay?? Kul projekt har ju en vän (robertfab) som grejar bubbla med, som kanske lyckas övertala mig till att köpa en lite senare vem vet.
Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.