2488
Sök

Bassjunkies.com - någon som handlar där?

59 Inlägg
30 oktober 2006
Trådstartare
mackan_ skrev:
Jag tycker vi beställer imorgon, vi har ju snart väntat en vecka nu på den sista killen sad

absolut! håller med, jag skickar ett mail och säger att om inte pengarna kommit in imrg så blir det inget.. så får vi i så fall justera upp fraktkostnaden lite sen..

om det är okej för alla andra?

135 Inlägg
30 oktober 2006
Right on! I'm with you, suktar efter ditt inlägg där du skriver att du skickat beställningen! big_smile Kör på det, försök att beställa någorlunda tidigt så kanske ett eventuelt paket kan gå iväg imorgon redan?

Går paketet med UPS så är det framme på torsdag nämligen, utan tvekan..

20 Inlägg
30 oktober 2006
allt ska vara fixat från min sida nu i alla fall....annars kommer jag få ryck på banken...

59 Inlägg
30 oktober 2006
Trådstartare
hoppas på morgondagen då, jag kollar min bank hela tiden!

ha de grabbs!

135 Inlägg
30 oktober 2006
Har man olika banker så brukar det ta en dag eller två innan pengarna överförs ju.
Kan det vara det som spökar?
Senast redigerat av MaxB (30 oktober 2006)

59 Inlägg
31 oktober 2006
Trådstartare
Då är grejerna beställda grabbar!

vad jag förstod så kommer dom att skicka dom imrg, vilket innebär max en dag till sverige,
jag skulle tro att dom kommer hit på tors, värsta fall fredag..

ska maila dom och fråga när dom beräknas vara framme och vilket företag dom använder sig av..

jag kommer även få ett till mail som bekräftar att dom skickat grejerna..
ha  de!

135 Inlägg
31 oktober 2006
Underbart, då är det bara att vänta nudå!

59 Inlägg
31 oktober 2006
Trådstartare
MaxB skrev:
Underbart, då är det bara att vänta nudå!

typ! smile

hör av mig så fort jag får veta något nytt..!

135 Inlägg
31 oktober 2006
Har du någon aning om det räcker med ett 45ampers batteri för att driva steget på låga volymer, eller bör man ha ett 75/120? smile Vad använder du dig av för batteri?

59 Inlägg
31 oktober 2006
Trådstartare
MaxB skrev:
Har du någon aning om det räcker med ett 45ampers batteri för att driva steget på låga volymer, eller bör man ha ett 75/120? smile Vad använder du dig av för batteri?

det lär inte vara några problem alls!

jag tänkte köra pröva med Volvo orginal.. funkar inte det så är det ju bara att byta, men har väldigt svårt att tro att det ska vara några problem..

74 Inlägg
31 oktober 2006
Vad är det för bil PL158?

Jag kör volvo 240 orginal, vet inte om det är 55 eller 80 anmperes generator iden.. får testa och se om det funkar.

Bara man inte försör något...

Letar delar till min volvo 244 turbo, hör av er om ni har nåt

59 Inlägg
1 november 2006
Trådstartare
mackan_ skrev:
Vad är det för bil PL158?

Jag kör volvo 240 orginal, vet inte om det är 55 eller 80 anmperes generator iden.. får testa och se om det funkar.

Bara man inte försör något...

jag kör 745:a ;-)

det är väl bara att kolla på generatorn brukar väl stå på den?!

tror inte att det ska vara några problem alls faktiskt, fast man vet ju aldrig..

135 Inlägg
1 november 2006
Fått någon orderbekräftelse ännu?

59 Inlägg
1 november 2006
Trådstartare
MaxB skrev:
Fått någon orderbekräftelse ännu?

nope  bara att steg 1/3 är klart, har mailat dom och frågat om hur lång tid det bör ta samt vilket företag dom använder sig av för frakten men inget svar ännu.. hmm gillar inte när dom inte svara på mail..

om dom inte svarat imrg ringer jag fan..

vi hörs!

135 Inlägg
1 november 2006
Vad innebär steg 1/3 då?

59 Inlägg
1 november 2006
Trådstartare
MaxB skrev:
Vad innebär steg 1/3 då?

"Step 1: Order acknowledgement
Step 2: Payment authorisation
Step 3: Delivery confirmation

Step 1 completed! We are pleased to acknowledge receipt of your order placed through www.bassjunkies.com."

135 Inlägg
2 november 2006
Något nytt? smile

74 Inlägg
3 november 2006
MaxB skrev:
Något nytt? smile

smile

Letar delar till min volvo 244 turbo, hör av er om ni har nåt

59 Inlägg
3 november 2006
Trådstartare
nej inget nytt än tyvärr!

har försökt ringa till dom idag, men ingtet svar ännu, lovar att höra av mig så fort jag hör något nytt!

jag är minst lika sugen som ni är på att får hem grejerna så jag lovar att ligga på dom med stora blåslampan.. smile

/Marcus

59 Inlägg
3 november 2006
Trådstartare
KONTAKT!!

idag blev jag förbannad för att dom inte svarade på mina mail, så jag ringde och skällde på dom och då blev det annat liv i skällan... det funkar tydligen så att jag måste överföra pengar till deras konto (fattar inte varför dom inte bara kan använda mitt VISA.. menmen) och sen kommer dom skicka med CityLink som typ är busstransport tror jag..

Ett steg fram i alla fall!

trevlig halloween på er!

/Marcus 

ps. hör av mig så fort jag vet nästa steg! ds.

Sök