Jag tycker vi beställer imorgon, vi har ju snart väntat en vecka nu på den sista killen
absolut! håller med, jag skickar ett mail och säger att om inte pengarna kommit in imrg så blir det inget.. så får vi i så fall justera upp fraktkostnaden lite sen..
Right on! I'm with you, suktar efter ditt inlägg där du skriver att du skickat beställningen! Kör på det, försök att beställa någorlunda tidigt så kanske ett eventuelt paket kan gå iväg imorgon redan?
Går paketet med UPS så är det framme på torsdag nämligen, utan tvekan..
vad jag förstod så kommer dom att skicka dom imrg, vilket innebär max en dag till sverige, jag skulle tro att dom kommer hit på tors, värsta fall fredag..
ska maila dom och fråga när dom beräknas vara framme och vilket företag dom använder sig av..
jag kommer även få ett till mail som bekräftar att dom skickat grejerna.. ha de!
Har du någon aning om det räcker med ett 45ampers batteri för att driva steget på låga volymer, eller bör man ha ett 75/120? Vad använder du dig av för batteri?
Har du någon aning om det räcker med ett 45ampers batteri för att driva steget på låga volymer, eller bör man ha ett 75/120? Vad använder du dig av för batteri?
det lär inte vara några problem alls!
jag tänkte köra pröva med Volvo orginal.. funkar inte det så är det ju bara att byta, men har väldigt svårt att tro att det ska vara några problem..
nope bara att steg 1/3 är klart, har mailat dom och frågat om hur lång tid det bör ta samt vilket företag dom använder sig av för frakten men inget svar ännu.. hmm gillar inte när dom inte svara på mail..
idag blev jag förbannad för att dom inte svarade på mina mail, så jag ringde och skällde på dom och då blev det annat liv i skällan... det funkar tydligen så att jag måste överföra pengar till deras konto (fattar inte varför dom inte bara kan använda mitt VISA.. menmen) och sen kommer dom skicka med CityLink som typ är busstransport tror jag..