3393
Sök

BILDER: Mina bilder från Qatar Motor Show 2013

49 Inlägg
31 januari 2013
Audiholic skrev:
NKM-Victor skrev:
Med tanke på åskådare och den sortens invånare måste det ju vara den bilmässa som säljer mest bilar på plats / under mässan? :-D  Måste finnas någon shejk som köper ett par stycken på plats?  *kul tanke bara*

Fina bilder !!   

// mvh

Rätt tänkt! När jag snackade med Audi chefen för Mellanöstern om den kommande SQ5, så sa han att Q5 3.0T på plats var den enda bilen av alla Audi på plats som fortfarande kunde köpas! smile och den stod bland R8 V10 Spyder, S8, S6, Q7 V12 etc.. Som alla redan var sålda... Efter 4h!

Hehe helt underbart...   så var det säkert med många andra/fler bilar på plats säkert..  kul läsning big_smile

Tack smile   // Mvh

Victor @ NKM Racing Team
Ambassadör @ timeattack.nu
NKM -> Facebook

305 Inlägg
31 januari 2013
Fina bilder. Tycker dock sportbilsdesign har gått lite över styr, de enda som egentligen såg bra ut var ju mclaren bilarna. Dom är äckligt snygga men ser man sen till lambo, ferrari etc så försöker dom alldeles för hårt med att få det att se ut som rymdskepp med vassa kanter överallt = ingen form alls.

smurfidunder
327 Inlägg
31 januari 2013
Fina bilder! Är det bara jag som golfen är snyggast?

Mappar bilar med eftermarknadssprut billigt i bromsbänk

341 Inlägg
31 januari 2013
Trådstartare
dundersmurfen skrev:
Fina bilder! Är det bara jag som tycker golfen är snyggast?

Haha, av alla de bilarna? Mår du bra idag? wink

49 Inlägg
31 januari 2013
Audiholic skrev:
dundersmurfen skrev:
Fina bilder! Är det bara jag som tycker golfen är snyggast?

Haha, av alla de bilarna? Mår du bra idag? wink

+1

:-)

Victor @ NKM Racing Team
Ambassadör @ timeattack.nu
NKM -> Facebook

555 Inlägg
31 januari 2013
Måste vara den mässan där mest pengar går runt på en dag. Dom "fattiga" är värda ett par miljoner liksom tongue Hur kommer det sig att du var där?

Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan.
PassionForCars.org
robin@passionforcars.org

841 Inlägg

Sök