Christian_N skrev:
Ja att det är tajt med bilbyggarkassan förstår vi nog allihopa
Man gör så gott man kan haha..
Jag har faktiskt likadana coilovers på min E30, funkar kalas! Bara att jag ska byta i bak till "riktiga" coilovers och inte med separat dämpare och fjäder som det är nu.
Ni har gjort ett fantastiskt arbete med bilen allihopa så känn er STOLTA!! Bilen är verkligen skitsnygg!
Haha jaa
Funderade på att beställa det men kände inte att det var värt 2000:- extra då den inte kommer gå på bana, inte än på något år iaf!
Tackar, kul att höra att du gillar det!
En liten fråga till dig angående monteringen av coilsen, vilken svetsmetod använde du när du svetsade fast hylsan i hjulnavet? Vet du vilket material det är i gjutgodset på navet?
Mr_Inzane skrev:
Precis läst igenom hela tråden och är grymt imponerad! du/ni gör ett fantastiskt jobb! fortsätt såhär så har du en brutalt snygg bil att glida i inom kort! Färgen är något av det snyggaste jag sett! Bra jobbat!
Mvh // P
Tack, riktigt kul att arbetet uppskattas!
Färgen bestämde vi oss för bara någon månad innan lack, först tänkte vi att den skulle bli svart, sedan ändrade vi oss till blå/lila! Men är sjukt nöjd med denna färgen, inte lika vanlig som dom andra färgerna!
Inox skrev:
satan vilket jobb/pengar ni lägger ner, fast den blir juh grymt fin!
Vi har ju hållit på med bilen sedan jag var 13år så kostnaderna har blivit utsprida på 5år, men nu mot slutet börjar det svida... fick byta hojen mot coilovers och fälgar..
Tack, kul att man får lite feedback efter alla timmar i garaget!
CHEEVA skrev:
ser riktigt fint ut
har följt ett tag i det tysta nu !
Men du, montera för gudsskull inga högtalare i hatthyllan nu bara !!
Tack!
Högtalare måste in, men kanske går att göra någon dold montering av något slag. Tack för tipset, Uppskattas!
Passar väl på att lägga in lite bilder när jag ändå håller på å skriver!
Har äntligen kunnat montera lite mer inredning efter att alla hålrum tektylats!
När farsan letade efter en e30 att bygga på var det denna inredningen samt tyskimport som var två måsten! Dock klarade vi oss inte från all rost som var tanken med tyskimport...
Dörren...
Bak...
Det var allt för denna gången, mer bilder kommer inom kort!
Fortsätt kommentera, riktigt kul att höra vad ni tänker och tycker samt att få lite tips och idéer!
Håll er uppdaterade för mer bilder!
Daniel och Anders Larsson