3864
Sök

7 band equalizer?

139 Inlägg
9 februari 2013
Trådstartare
fredda_king skrev:
Momoo skrev:
Putte1 skrev:

Lycka till, och återkom med svar för detta är ju intressant:-)

Nu så har jag provmonterat skitet? Eller va ska man kalla det! De kommer ljud fast inte lika bra som när jag hade Hu-850 stereo. Dock så kommer det inget ljud från höger framdörr. Så vad i helvette kan då problemet vara? Någon som har en aning om det?

okej verkar konstigt får kontakta dom å kolla vad dom säger om det?

Så nu så har jag fått i ordning det mesta. Sladdarna jag fick va felkopplade av misstag, nu spelar stereon lika fint som Hu850 dolby soround. Tack för alla svar jag fick av er.

#GoodToBeBad
856 Inlägg
10 februari 2013
Gott att det löste sig tillslut och att du är nöjd med stereon! smile

Fotograf
1 319 Inlägg
10 februari 2013
Momoo skrev:
fredda_king skrev:
Momoo skrev:

Nu så har jag provmonterat skitet? Eller va ska man kalla det! De kommer ljud fast inte lika bra som när jag hade Hu-850 stereo. Dock så kommer det inget ljud från höger framdörr. Så vad i helvette kan då problemet vara? Någon som har en aning om det?

Så nu så har jag fått i ordning det mesta. Sladdarna jag fick va felkopplade av misstag, nu spelar stereon lika fint som Hu850 dolby soround. Tack för alla svar jag fick av er.

får du samma ljudtryck å alltså?

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

139 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
fredda_king skrev:
Momoo skrev:
fredda_king skrev:

Ja den spelar jättehögt o fint. Fast denna stereon är en version. Om du titrar på youtube då är det den gamla. Samt på denna har gps nya kartor 2013. Fast jag har ju de stora paketet o där hjälper ljudet till extra. Hur de blir med det lilla paketet vet ja inte.

Fotograf
1 319 Inlägg
10 februari 2013
Momoo skrev:
fredda_king skrev:
Momoo skrev:

Ja den spelar jättehögt o fint. Fast denna stereon är en version. Om du titrar på youtube då är det den gamla. Samt på denna har gps nya kartor 2013. Fast jag har ju de stora paketet o där hjälper ljudet till extra. Hur de blir med det lilla paketet vet ja inte.

okej vad rädd att man skulle få sämre kvalitet. men om de funkar så pass så då blir de troligen att skaffa en då plånboken håller med big_smile
vad är skillnaden på nya å gamla versionen då?

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Sök