detta ser ut som en rolig sak, har ju precis börjat "styla" bil i år. Har alltid innan bara kollat på bilar på Elmia och Mantorp bara, eftersom jag bor i småland . Så om jag hinner med jobb och allt, tänkte jag försöka ta oskulden med att ställa ut och visa upp mitt FN2 bygge i sommar
Hade varit kul att ställa ut "Den blåå" MEN jag måste hålla med någon annan i tråden här, det är inga stora pengar, MEN varför betala för att ställa ut något som sedan någon annan skall ta betalt för att släppa in folk för att titta på ?
Utan utställare så drar det inte folk som betalar, tycker därav att det borde vara gratis att ställa ut iaf !
- Sommaren börjar närma sig med stormsteg och snart är det bara 1 månad kvar till att anmäla sig!!
Passa på att boka/betala ditt paket så just du får chansen att köra på banan så länge du vill under hela dagen och sätta en bra tid. För endast 350 med inträde.
Eller varför inte visa upp ditt projekt för 150;- med inträde.
skicka anmälan till: wanganmeet,.event@gmail.com
ANGE:
* Namn * Telefonnummer eller epost * Samt regg.nummer på fordonet * Uppge paket
Bjud in era vänner så wangan-meet 5 kan slå rekord i antal bilar iår.
Hade varit kul att ställa ut "Den blåå" MEN jag måste hålla med någon annan i tråden här, det är inga stora pengar, MEN varför betala för att ställa ut något som sedan någon annan skall ta betalt för att släppa in folk för att titta på ?
Utan utställare så drar det inte folk som betalar, tycker därav att det borde vara gratis att ställa ut iaf !
du betalar för att tjejerna har lagt ner tid och intresse och ser till att det kommer ner många roliga bilar att titta på från hela sverige, brukar vara dom bästa kvällarna i hbg när ni dom har wangan :-)