ha den som den är när den är helgul med lacka de svarta som på den andra bilden å på med nå feta fälgar eller lacka dom som finns typ gul eller svart inne å gult i fälghjupet
man gör helt enkelt som man själv vill annars kan du juh lika gärna ge bilen till dom...bilen är en privatgrejj som jag anser talar mkt om vem person är... gör som du själv vill och va nöjd över sen vad andra tycker ska man väll inte bry sig om igentligen
Lacka på! Skippa dock flamesen, om du vill ha någonting som bryter av så kanske du bara kan lägga en rand, typ mörkgrå eller liknande. Eller så kanske man kan göra kolfibermönster som rand, fast det kanske blir lite overkill, jag vet inte :S
man gör helt enkelt som man själv vill annars kan du juh lika gärna ge bilen till dom...bilen är en privatgrejj som jag anser talar mkt om vem person är... gör som du själv vill och va nöjd över sen vad andra tycker ska man väll inte bry sig om igentligen
jo men det är ju klart man gör som man vill. men man börjar ju undra när ens tjejj skulle skämmas att åka me mig om jag lacka den så och mina polare tyckte de blev fult.. men nu har ju ni visat att jag inte har en sån dålig smak somm jag trodde=) så i vinter startar jag detta projekt