Om du inte gillar diesel och tkr karossen å så är fräsht så kan du ju byta motor så haru ett kul projekt över den äckliga vinter(om du nu har garage) , kan ju vara roligt att lära sig nytt.. Men de värsta är ju om man tröttnar för det är för stort projekt och för lite kunskap.. Jag tycker du ska satsa pån.. Kan ju va skönt med skattefritt om du går i skola , så är väl försäkringen billig som attan.. den går väl rätt billigt.. Sen äre ju fint om de kööler lite
Har en 245a D24tic på gång...skattefri.... Men är jävligt osäker om diesel är det rätta för mig..
Synpunkter på d24an ?
Ovanligt med en original diesel 240 hade köpt det bara för det dock ingen räser diesel men fin glidar bil
Nja, motorn kommer från en 940 -95 Men jag tror jag hoppar det ändå faktiskt..
Okej ja är man som jag inte speciellt diesel frälst är det nog inget att hoppa högt över (hade det varit en orginalare dock så hade det varit värt det)
Om du inte gillar diesel och tkr karossen å så är fräsht så kan du ju byta motor så haru ett kul projekt över den äckliga vinter(om du nu har garage) , kan ju vara roligt att lära sig nytt.. Men de värsta är ju om man tröttnar för det är för stort projekt och för lite kunskap.. Jag tycker du ska satsa pån.. Kan ju va skönt med skattefritt om du går i skola , så är väl försäkringen billig som attan.. den går väl rätt billigt.. Sen äre ju fint om de kööler lite
Jo, karossen verkar vara fräsch, förutom lite rost i golvet... Mattsvart med usa-front också Men man har ju såklart inget garage så det skiter väl sig
Djo skrev:
gromitSWE skrev:
Djo skrev:
Ovanligt med en original diesel 240 hade köpt det bara för det dock ingen räser diesel men fin glidar bil
Nja, motorn kommer från en 940 -95 Men jag tror jag hoppar det ändå faktiskt..
Okej ja är man som jag inte speciellt diesel frälst är det nog inget att hoppa högt över (hade det varit en orginalare dock så hade det varit värt det)
mm, har knappt varit i närheten av en diesel.... Men det är ju isf som Celeron säger att man kan byta motor osv... Men man har ju inget garage så det går ikke..
Om du inte gillar diesel och tkr karossen å så är fräsht så kan du ju byta motor så haru ett kul projekt över den äckliga vinter(om du nu har garage) , kan ju vara roligt att lära sig nytt.. Men de värsta är ju om man tröttnar för det är för stort projekt och för lite kunskap.. Jag tycker du ska satsa pån.. Kan ju va skönt med skattefritt om du går i skola , så är väl försäkringen billig som attan.. den går väl rätt billigt.. Sen äre ju fint om de kööler lite
Jo, karossen verkar vara fräsch, förutom lite rost i golvet... Mattsvart med usa-front också Men man har ju såklart inget garage så det skiter väl sig
Djo skrev:
gromitSWE skrev:
Nja, motorn kommer från en 940 -95 Men jag tror jag hoppar det ändå faktiskt..
Okej ja är man som jag inte speciellt diesel frälst är det nog inget att hoppa högt över (hade det varit en orginalare dock så hade det varit värt det)
mm, har knappt varit i närheten av en diesel.... Men det är ju isf som Celeron säger att man kan byta motor osv... Men man har ju inget garage så det går ikke..
Varför bensinkonvertera en bensin bil som blivit diesel konverterad då kan du lika väll köpa en bensinare från början.
Om du inte gillar diesel och tkr karossen å så är fräsht så kan du ju byta motor så haru ett kul projekt över den äckliga vinter(om du nu har garage) , kan ju vara roligt att lära sig nytt.. Men de värsta är ju om man tröttnar för det är för stort projekt och för lite kunskap.. Jag tycker du ska satsa pån.. Kan ju va skönt med skattefritt om du går i skola , så är väl försäkringen billig som attan.. den går väl rätt billigt.. Sen äre ju fint om de kööler lite
Jo, karossen verkar vara fräsch, förutom lite rost i golvet... Mattsvart med usa-front också Men man har ju såklart inget garage så det skiter väl sig
Djo skrev:
Okej ja är man som jag inte speciellt diesel frälst är det nog inget att hoppa högt över (hade det varit en orginalare dock så hade det varit värt det)
mm, har knappt varit i närheten av en diesel.... Men det är ju isf som Celeron säger att man kan byta motor osv... Men man har ju inget garage så det går ikke..
Varför bensinkonvertera en bensin bil som blivit diesel konverterad då kan du lika väll köpa en bensinare från början.
Om du inte gillar diesel och tkr karossen å så är fräsht så kan du ju byta motor så haru ett kul projekt över den äckliga vinter(om du nu har garage) , kan ju vara roligt att lära sig nytt.. Men de värsta är ju om man tröttnar för det är för stort projekt och för lite kunskap.. Jag tycker du ska satsa pån.. Kan ju va skönt med skattefritt om du går i skola , så är väl försäkringen billig som attan.. den går väl rätt billigt.. Sen äre ju fint om de kööler lite
Jo, karossen verkar vara fräsch, förutom lite rost i golvet... Mattsvart med usa-front också Men man har ju såklart inget garage så det skiter väl sig
Djo skrev:
Okej ja är man som jag inte speciellt diesel frälst är det nog inget att hoppa högt över (hade det varit en orginalare dock så hade det varit värt det)
mm, har knappt varit i närheten av en diesel.... Men det är ju isf som Celeron säger att man kan byta motor osv... Men man har ju inget garage så det går ikke..
Varför bensinkonvertera en bensin bil som blivit diesel konverterad då kan du lika väll köpa en bensinare från början.
visst, de kan va onödigt att bensinkonvertera. Men om den är fräsch kan det vara värt de. 240 serien börjar dö ut mer och mer...
Om du inte gillar diesel och tkr karossen å så är fräsht så kan du ju byta motor så haru ett kul projekt över den äckliga vinter(om du nu har garage) , kan ju vara roligt att lära sig nytt.. Men de värsta är ju om man tröttnar för det är för stort projekt och för lite kunskap.. Jag tycker du ska satsa pån.. Kan ju va skönt med skattefritt om du går i skola , så är väl försäkringen billig som attan.. den går väl rätt billigt.. Sen äre ju fint om de kööler lite
Jo, karossen verkar vara fräsch, förutom lite rost i golvet... Mattsvart med usa-front också Men man har ju såklart inget garage så det skiter väl sig
mm, har knappt varit i närheten av en diesel.... Men det är ju isf som Celeron säger att man kan byta motor osv... Men man har ju inget garage så det går ikke..
Varför bensinkonvertera en bensin bil som blivit diesel konverterad då kan du lika väll köpa en bensinare från början.
visst, de kan va onödigt att bensinkonvertera. Men om den är fräsch kan det vara värt de. 240 serien börjar dö ut mer och mer...
Vet detta mycket väl Kör själv 244a men om han inte vill ha diesel så är det bättre köpa en bensinare.
De är roligare med automat och köra tycker jag, lättare och få kortet också ifall man tar för automat låda, dessutom kommer nog alla bilar i framtiden bli automat ju billigare tekniken blir Dessutom finns ju paddlar till dom bilarna jag ska ha så de blir ju samma sak i princip bara att man slipper kopplingen