Kollat genom tråden och roligt med b20 trimning fint ser det ut att bli också
Tackar! Jo de blir riktigt fint!
Blir ju att man får komma in i världen av trim sedan jag med ska hamna b20 i en pv jag bygger om som är tänkt att bli vässad lite dock ett bra tag ditt kolla projekt tråd om du vill fast är rostlagning som är på agendan nu.
De va väl fan att man skulle kolla in detta. Har precis köpt en 145 som jag ville ha turbo i men tack vare denna tråden funderar jag på om jag inte ska vässa min B20 också. Hatar dej. Prem lagd!
De va väl fan att man skulle kolla in detta. Har precis köpt en 145 som jag ville ha turbo i men tack vare denna tråden funderar jag på om jag inte ska vässa min B20 också. Hatar dej. Prem lagd!
Haha! Sorry Men sugis är lite goare enligt mitt tycke. Turbo är inte helt fel det heller!
Kollat genom tråden och roligt med b20 trimning fint ser det ut att bli också
Tackar! Jo de blir riktigt fint!
Blir ju att man får komma in i världen av trim sedan jag med ska hamna b20 i en pv jag bygger om som är tänkt att bli vässad lite dock ett bra tag ditt kolla projekt tråd om du vill fast är rostlagning som är på agendan nu.
Fyfan vilket projekt! har nog klickat in på den innan och det är riktigt från grunden Fint bilr det!
Fyfan vilket projekt! har nog klickat in på den innan och det är riktigt från grunden Fint bilr det!
Roligt du gillart jo kan man lugnt säga haha liksom din motor gjord riktigt från grunden
Det var inte igår man var här inne och skrev.. Bilen besiktades förra veckan iallafall och fick en 2a på reservhjulslådan.. Så om någon är sugen på bilder får jag fixa fram det!