HereComesTrouble skrev:
CHEEVA skrev:
HereComesTrouble skrev:
Hur var det nu igen, hade experten haft en Corvette eller ens suttit i en?
Att du inte gillar Corvetter är en sak, men att snacka dynga när det finns dyrare bilar med lika "dålig" inredning är bara dumt.
Prisvärdare sportbil under 300 lär du inte hitta.
Naturligtvis har den sina svagheter men det har alla bilar.
Även expertens, vad det nu kan vara för vrålåk?
hehe ja jag har både suttit i och kört flertalet corvetter, både äldre och nyare... och ja jag tycker de är plastiga och känns B precis som när man sätter sig i en 90 tals japan
att du kallar de för dynga är ju bara trams, för du vet likväl som jag att det är en jävla skillnad på tex en porsche och en corvette
sen att corvetten är snabbare är en annan 5a, men det har jag väl inte sagt något om ?
Om du undrar vad jag har för bil, så är det absolut inget märkvärdigt och absolut ingen sportbil... men har ändå rätt att säga precis vad jag tycker
tycker du annorlunda kan du framföra det utan att va otrevlig
Men fattar inte varför jag diskuterar med dig ... en person som skriver A.C.A.B kan ju inte va annat än ja ... mindre smart, väx upp
Jämför man en nyare Porsche så självklart skiljer det, konstigt vore det väl annars när Porschen kostar dubbelt.
Tänkte snarare på tex Viper, TVR, Lotus mfl. dvs ungefär samma prisklass.
Lämna iväg Corvetten och få en ny inredning för ca 20k så får du se.
Har aldrig suttit i någon 90 tals japan och kommer aldrig göra det heller hoppas jag.
Därimot kan jag säga att
kvalitén på inredningen i Corvette C6 lätt kan jämföras med tex BMW M3 E46.
Men det debatten har vi redan haft om jag inte har alldeles fel.
Du måste skoja
Who Djaa bless no man curse