Kanon det ju Mohaha bäst att låta Chryslern ha täcket på sig för blir dyrt med soppa och däck märkte jag Absolut för går ju hemma på dagarna så lr i mitt garage å svär för jag inte kan göra något själv just nu
Kanon det ju Mohaha bäst att låta Chryslern ha täcket på sig för blir dyrt med soppa och däck märkte jag Absolut för går ju hemma på dagarna så lr i mitt garage å svär för jag inte kan göra något själv just nu
Hehe jag har så jäkla mycket att göra så jag hinner knappt med nått!
Ja jag med allt för väl är det värsta men jag är så satans trött på rostlagning! Fattar bara inte att dom som börjat laga inte har gjort allt när dom ändå höll på.
Så all dålig plåt urkapad och dom nya är på väg att punktas fast. har hålborrat plåten för att kunna svettsa fast den i tvärgående balk under golvet. så denna sidan blir mycket mera proffsigt upp lagad än vad någon av föregående ägare har gjort på förarsidan.
Tog och svarvade till ett pressvertyg som vi kunde sätta i pressen och pressa till nersänkningarna till karosserifästena blir ju mycket bättre passform och mycket mer serriöst än att bara lägga dit raka plåtar.