Bilen jag ska bygga på är en 518 e34 som är trött och törstig ! har man en gång åkt pigg diesel så vill man inte åka något annat och denna gången kommer de bli minst de dubbla effekten!
motorfäste göra så mycket så möjligt innan man lyfter ner den i karrossen !
högersidan. fint att de finns ett par bulthål till då jag behöver ha motorfästerna längre fram än original
för att kunna få in bmwn i garaget så fick jag städat och slängt på hytten på zukin! grymt blir det!!
här ska väll en bmw kunna bo en vecka eller två hoppas jag ska försöka få tag på svänghjulsbult i veckan och lite plattjärn! så det är bara att riva igång på fullgas veckan efter fjällen
tagit ner motorn på pall igen och nu provmonterat svänghjulet=) guud så gött! bultar får ja nästa vecka å behöver någon såna så säg te för då har ja 100 st har även beställt munstycken te plasmaskäraren så ska kunna skära ut flänsar snarast!
fett med nice!!! nu tackar jag för mig och åker till Trysil och åker lite skidor och dricker en massa öl nästa vecka blir de motorbyte ifall jag fått hem grejerna!
nog va de fest i Norge alltid! och nyckelbenet ville inte vara med... hmm inte enligt planeringen haha så får hjälp av fredrik att ta ner pumpen å så köpa godis på elmia så kanske ja e lite hel tills pumpen kommer hem igen
tänkte kolla efter väghållningssats te bilen på elmia eller alt coils! va tycker ni att jag ska använda? nu är detta budjet bygge så coils för 4000 eller väghållnigssats för 2000?
nu med skadan så kan jag inte byta motor... så tänkte att ja tar ner pumpen och skickar den istället! fick hjälp av fredrik och lindkvist! tackar så mycket! en annan är bara bäst på att tjöta nu och stå i vägen haha
dieselpumpen ska kolla om jag inte ska svänga förbi göran på väg te elmia på lördag med den
Tror nog coil för 4-5k funkar bra. men annars så nog tror jag bilen blir stadig med väghållningskit också. bara man köper ett kit med dämpare o fjädrar. blir inte riktigt "riktigt" med bara sänkfjädrar.
Tror nog coil för 4-5k funkar bra. men annars så nog tror jag bilen blir stadig med väghållningskit också. bara man köper ett kit med dämpare o fjädrar. blir inte riktigt "riktigt" med bara sänkfjädrar.
nä nya dämpare måste det vara med! ska kika runt på sånt på elmia tänkte jag
så nu vart pumparna levererade och med min rs203 pump trodde göran att ja kunde få ut 230cc med hans nyaste element! så hoppas på de bästa för isf behöver jag aldrig mer bygga om den pumpen
så nu vart pumparna levererade och med min rs203 pump trodde göran att ja kunde få ut 230cc med hans nyaste element! så hoppas på de bästa för isf behöver jag aldrig mer bygga om den pumpen
Hade vart kul om han satt i 120cc grejer i din istället
Hade vart kul om han satt i 120cc grejer i din istället