Har nu kollat igenom din nya projekt logg Blir bara bättre och bättre, roligt att du också gillar hellackerade lister ! Kör samma på min röda MKII (Projektlogg finns)
Har nu kollat igenom din nya projekt logg Blir bara bättre och bättre, roligt att du också gillar hellackerade lister ! Kör samma på min röda MKII (Projektlogg finns)
Btw, dem fälgarna kommer att sitta som en smäck !
Förhppningsvis kommer det bli bra.. ev har jag helspons på wrapping av min bil med så det kan ju vara lite roligt de med.. inredning väntar jag med, få bli senare. Prio 1 är utsidan.
yfan så snyggt.. bad en vän Robert Hallstenson photoshopa en bild åt mig med japan racing jr - 10 18" .. sitter som en jävla käftsmäll.. längtar till mina fälgar kommer.. de kom aldrig idag dessvärre
kommer nästa vecka men då är jag inte hemma.. så jag får hämta dom om 2 veckor istället
de tar sig en jävla tid med levereringen av dom där fälgarna måste jag ju säga men snyggt kommer det bli!
8,5 finns redan hemma men 9,5orna finns inte i norden knappt. så därav den väntetid och sen blir man ju en av dom som just får 18" 9,5 först av alla.. då är fälgarna inte uttjatade som 3sdm xxr fälgar.. så man har något unikt innan dom slår igenom som alla andra fälgar
mitt mpl är ju att få en av dom "häftigaste" golf mk4 variant i sverige iaf int elät me måste ju försöka iaf.. när jag är nöjd med utseendet så blir väl inredning sen och sen sälja bilen för ett nytt projekt möjligtvis
fast allt är så jävla svårt eftersom detär en sådan konkurrans.. eller ja konkurrans ska man väl inte säga.. det är ju efter sitt eget bygge. me at få en av dom finaste mk4 variant vill man ju iaf ha som sagt inte lätt och sedan kostar allt så mkt.
Sen är ju smaken som baken... alla kan ju inte tycka lika..men i mina ögon så vill ja g ha en clean ren variant inga fula kjolpake inga överdrivna saker ( ja camber kanske då) men utöver det.. lätt clean snygg är mitt mål
Jahapp! fälgarna är hemma och däcken är pålagda. Tyvärr så kan jag inte sätta dit fälgarna fram då det inte fanns et 18 utan bara et 35. det innebär att jag måste sätta spacer på 15mm för att få dit fälgarna..
Så.. finns det någon som säljer lite billiga spacers 5/100 till min, så skicka ett PM omgående.
Sen köpte jag topplagrings camber till fram på mk4an så jag kan ställa upp till - 3 grader .. vilket jag nog bör göra för att få ner bilen mer nu när man har 18"
Jag har varit snäll nu med stretch så jag drog inte på så mkt men det syns mer i verklignheten än på kort. korten är tagna med mobil dessvärre