3541
Sök

Några tjejer som är seriöst bilintresserade?

508 Inlägg
9 november 2006
Visst tusan är man bil intresserad big_smile
Bilar är ju både fina å titta på, skruva/styla mé och köra snabbt med big_smile

Mmm, va jag längtar till sommaren igen... Men men, får väl stå i garaget och skruva lite istället. Hehe man kan ju svetsa big_smile Och neeej jag kommer inte svetsa nåra fler avgassystem hahaha, har ju fått frågan X antal gånger av kill kompisarna... Men är du snäll så wink hehe

kontorsråtta
231 Inlägg
9 november 2006
airam skrev:
Utbildad inom bilar, byggt på en sen sex år tillbaka, jobbar med dom.
Det är mitt största intresse och livet har kretsat runt det länge, innan var det
hästar så de finns ju vissa samband smile

omg såg att du bodde i gagnef, då är det säkert dig jag sett tuta runt i volvosar smile

390 Inlägg
9 november 2006
Draedon skrev:
airam skrev:
Utbildad inom bilar, byggt på en sen sex år tillbaka, jobbar med dom.
Det är mitt största intresse och livet har kretsat runt det länge, innan var det
hästar så de finns ju vissa samband smile

omg såg att du bodde i gagnef, då är det säkert dig jag sett tuta runt i volvosar smile

Det är nog ganska troligt ja smile
Tror jag kan veta vem du är tom..

Biltokig flicka
126 Inlägg
9 november 2006
här är en biltokig flicka till! smile

kontorsråtta
231 Inlägg
9 november 2006
airam skrev:

nu blir jag rädd.... tongue

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 november 2006
Draedon skrev:
airam skrev:

o ja fattar ingenting ^^

Bmw osv..

kontorsråtta
231 Inlägg
9 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Draedon skrev:
airam skrev:

o ja fattar ingenting ^^

hon vet vem jag är ! OMG! haha...
hatar när folk vet vem jag är och jag har ingen susning om vem personen i fråga är. tongue

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
9 november 2006
Jag gillar den fördomsfulla och småtryggt heteronormativa rubriken. Bara jag som reagerat på den? Höhö.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 november 2006
Draedon skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Draedon skrev:

o ja fattar ingenting ^^

hatar när folk vet vem jag är och jag har ingen susning om vem personen i fråga är. tongue

Haha va glad iställe hade ju varit tråkigare om ingen brud visste vem du var o ingen la märke till dig wink
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (9 november 2006)

Bmw osv..

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
9 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Draedon skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

o ja fattar ingenting ^^

Haha va glad iställe hade ja varit tråkigare om ingen brud visste vem du var o ingen la märke till dig wink

Jag förstår inte vad du försöker säga i den meningen, ärligt talat. sad

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 november 2006
pUs skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Draedon skrev:

Haha va glad iställe hade ja varit tråkigare om ingen brud visste vem du var o ingen la märke till dig wink

Jag förstår inte vad du försöker säga i den meningen, ärligt talat. sad

Kanske lite svårt att förstår är inte duktigast i världen på att förklara hehe men ska göra ett försök till bara för din skull wink

Jag menar på att det är roligare om folk vet vem man är och lägger märke till än.
Medans det är mindre kul om ingen vet vem man är och man är inprincip osynlig ^^

Get tha point? big_smile

Bmw osv..

Jubelidiot
196 Inlägg
9 november 2006
å fan det fans ju en hel del!!!
ql!

dra igång 140 projekt nu
no brain no pain ^^

390 Inlägg
12 november 2006
Draedon skrev:
airam skrev:

Ok här är vem jag tror du är, tror att du är tillsammans med en tjej som heter annika, hon har gått två klasser över mig i skolan så därför vet ja vem hon är och så, sen har ja ingen aning om hur ja riktigt vet resten men de är väl nå snack ja hört och kommer ihåg.
Vet inte om ja sett dig nångång alls så ..

kontorsråtta
231 Inlägg
12 november 2006
airam skrev:
Draedon skrev:
airam skrev:

Ok här är vem jag tror du är, tror att du är tillsammans med en tjej som heter annika, hon har gått två klasser över mig i skolan så därför vet ja vem hon är och så, sen har ja ingen aning om hur ja riktigt vet resten men de är väl nå snack ja hört och kommer ihåg.

det stämmer smile

FreddeK
13 november 2006
airam skrev:
Draedon skrev:
airam skrev:

Sen är ju tjejer experter på skvaller och dom vet allt om alla och ska ha full kontroll på sin omgivning. Sanningen svider.

390 Inlägg
13 november 2006
Freddeponken skrev:
airam skrev:
Draedon skrev:

Sen är ju tjejer experter på skvaller och dom vet allt om alla och ska ha full kontroll på sin omgivning. Sanningen svider.

Du kan då det där med att häva ur dig dynga..
Senast redigerat av airam (13 november 2006)

390 Inlägg
13 november 2006
Peter_J_H skrev:
Draedon skrev:
airam skrev:

det stämmer smile

Världen är tydligen inte så stor ändå wink

Eller så kan man se det på det viset att Gagnef faktiskt är väldigt litet! smile

64 Inlägg
13 november 2006
RacingBunny skrev:
Visst tusan är man bil intresserad big_smile
Bilar är ju både fina å titta på, skruva/styla mé och köra snabbt med big_smile

Mmm, va jag längtar till sommaren igen... Men men, får väl stå i garaget och skruva lite istället. Hehe man kan ju svetsa big_smile Och neeej jag kommer inte svetsa nåra fler avgassystem hahaha, har ju fått frågan X antal gånger av kill kompisarna... Men är du snäll så wink hehe

tyst du kan ju inte svetsa ;-)

Bilnörd...
310 Inlägg
13 november 2006
Hyfsat bilintresserad. Har både dragrace- och racinglicens. Gör det mesta själv när det gäller mek. Här hemma finns min VR6 Syncro, en skabbig 200sx som vi håller på att bygger på. Nu under vintern ska vi försöka hinna med ett turbobyte och uppgradera bromsarna. Får se om tiden finns. Oxå höll jag på att glömma Saaben. En 9-5 kombi som bara är chippad.
Sitter med i styrelsen för en motorklubb som arrangerar dragrace- och bilslalomtävlingar. Riktigt kul faktiskt. Dragrace ligger mig varmast om hjärtat men tycker att bankörningar grymt kul det oxå.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

100 Inlägg
13 november 2006
Hallo Sandra

Tack för senast.Hoppas allt är bra.
med dej

/Nathi

Sök