fungerar bra men skulle vilja få igång apps på den. har hitta flera appar på google play för kunna ansluta mig till enheten men inte lyckas. som jag fattar ska man kunna använda appradio på den mm men inget händer. kör dock ej usb. med Appradio så kan man tydligen använda gps och så som skulle vara trevligt och ha. använder mig av en android mobil.
någon som har en Pioneer AVH-X2500BT och kör med apps?
Tja! Ja kör me apps fast me iPhone å de verkar funka som de ska! Dock har ja en annan fråga till dig, när ja bara har på steg 1 på tändningen så lyser skärmen starkt å fint! Sen när ja startar så dämpas ljuset avsevärt! Har du samma "problem"?
Har själv en USA importerad AVH-P6300BT, och i den om man ska använda apps så måste man ha Pandora appen. Den finns inte att tillgå på svenska appstore, men om du reggar dig på amerikanska appstore så ska du kunna ladda hem den.
Jag har testat att ladda ner massa olika appar och dylikt, men har kikat runt på nätet och de verkar som om man måste köpa en adapter ungefär samma som för att kunna kolla DVD...
Kör lillebror AVH-X1500DVD och får inte heller igång apps Kör med iPhone 4S . Har tankat dom appar som telefonen finner kompatibla med stereon men det händer inte ett skit när man startar apparna